JOM BERSELAWAT

October 04, 2013


Selamat pagi.. Alhamdulillah.. Masih dipanjangkan usia untuk melalui hari Jumaat lagi pada hari ni.. Masih diberikan kesempatan untuk bernafas melalui kehidupan ini.. 

Hari ni lambat sikit updated blog.. Macam-macam kekangan yang berlaku hari ni.. Ada masalah kesihatan sikit.. Baru diuji dengan sakit perut..(hal orang perempuan ) hihi.. Tahu je lah kalau dah sakit perut gitu, duduk atas kerusi kat office ni, dengan kesejukan aircond.. Faham-faham lah keadaannya.. Lepas tu ada tuntutan kerja yang lebih penting, kena settlekan dulu kan.. 

Alhamdulillah, bila dah sapu guna minyak cap kapak( tu je yang ada dalam handbeg ni ha), sakit pun dah beransur hilang.. Juga air masak yang amat membantu....

Ok, ni kesempatan ini, jom kita ambil masa sikit utnuk berzikir menyebut nama Allah.. Juga perbanyakkan selawat :)


SUMBER : FB SHAM KAMIKAZE


 







You Might Also Like

7 comments

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS