CPUV DATANG MENJENGAH SEBENTAR

November 29, 2013



Biasalah, bila dah seminggu tak berblog, mestilah nak check akaun Nuffnang kan?.. Mana tahu kot-kot ada peningkatan yang memberansangkan ke, kan?.. hihi..

Sebelum saya buat entry tentang 'balik kampung', kita layan entry yang ringan-ringan dulu.. hihihi.. Tak perlu nak membaca bagai, nak fokus ke kan.. hihihi..

Ni lah perubahan yang saya dapat dekat akaun Nuffnang saya :


Alhamdulillah, ada peningkatannya.. Dapat jugak CPUV.. Biar jumlahnya sedikit, asalkan dapat jugak.. Bak kata pepatah, sikit-sikit, lama-lama jadi bukit... 

Terima kasih pihak NUFFNANG...

Nanti, bagi lagi ye.. hihi..




You Might Also Like

12 comments

  1. tahniah ada juga dr xda

    jemput singgah
    http://permatabiru0310.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. yg sikit tetap jugak rezeki kan ^_6

    ReplyDelete
  3. ni cpuv berhantu hihhi.. muncul sekejap je..

    ReplyDelete
  4. ni cpuv berhantu hihhi.. muncul sekejap je..

    ReplyDelete
  5. Fiza pun dpt CPUV ni. Tapi peliknya dah credited baru display dlm akaun Nuffnang :)

    ReplyDelete
  6. rejeki tu, insyallah lps ni makin bertambah masyuk kachinggg hihi

    ReplyDelete
  7. Ia boleh jd perngsang utk terus berblog kan :-)
    Congrate...

    ReplyDelete
  8. tuan blog sunyi tp mr nuffnang x penah sunyi nak bg rose cpuv yer.. alhamdulillah...tahniah ...

    ReplyDelete
  9. sat je dia singgah ye...takpelah rezeki jugakkan?

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...sally klik Hotlink :)

    ReplyDelete
  11. yeay. in shaa Allah.lpas ni dtg lagi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS