INGATAN BUAT DIRI SENDIRI - INILAH REALITI

Friday, 8 November 2013

INGATAN BUAT DIRI SENDIRI



Selamat petang kawan-kawan.. 

Apa khabar hari ni?.. Moga semuanya sihat ye.. Alhamdulillah, kita msaih dipanjangkan usia lagi..

Hari ni, lewat sikit lawat blog sendiri.. Kekangan masa.. 

Tadi, buka FB, terjumpa ni :


Ingatan buat diri sendiri.. Terkadang diri ini terlupa, alpa dan lalai.. 

Apa-apa yang kita perolehi hari ni, semuanya kerana ALLAH. ALLAH yang mengizinkan sesuatu itu terjadi. Maka, jangan kita lupa dan riak.. Tetapi, perlu bersyukur ..


p/s : Hari ni tak sempat berblogwaliking lagi.. Kecelaruan fikiran dan emosi barangkali?...





11 comments:

  1. betul tu jan lupa tuk sentiasa mengucapkan syukur

    ReplyDelete
  2. Thx for sharing ... semuanya dari Allah...hakmilik Allah...sentiasa lah bersyukur kepadaNYA

    ReplyDelete
  3. Salam ros....

    Terimaksih..ingatan utk sy juga tu...

    Moga segera hilang kecelaruan tu ye ros...hehe...

    ReplyDelete
  4. bersyukurlah pada Allah dgn nikmat yg diberi..

    ReplyDelete
  5. Betul tu... Hanya ALLAH maha berkuasa lagi maha mengetahui. Kita sebagai hambaNYA harus sentiasa bersyukur dan menjauhi perasaan riak

    ReplyDelete
  6. yup.. semuanya hak milik Allah.. kita cma pinjam je kat dunia ni, selagi nyawa masih dibadan..

    ReplyDelete
  7. Betul, akak pun ada share dulu ni, quotes yg bagus sangat

    ReplyDelete
  8. ye.. sbb tu kena sentiasa bersyukur dan jgn riak..

    ReplyDelete