KASUT YANG PELIK DI DUNIA

November 03, 2013




Pemilihan kasut memang sesuatu yang amat penting. Kita perlu memastikan kasut yang kita pilih tu selesa di kaki kita.. Juga sesuai dengan bentuk kaki kita.. Dan sesuai dengan aktiviti yng kita lakukan.. 

Puan blog ni kalau nak beli kasut, memang ambil masa yang lama.. Agak cerewet nak pilih kasut.. Yela, mesti nak pilih kasut yng berbaloi kan. Yang boleh tahan lama :) hihi..

Penjagaan kasut pun amat penting. Tapi, entry kali ni bukan nak cerita tentang penjagaan kasut pun. Cuma nak share ngan korang antara kasut-kasut yang pelik bagi puan blog.. hihi.. Ada ke yang nak pakai?..

Jom sama-sama kita tengok :)








Sanggup ke nak pakai kasut-kasut tu kalau di sponsor?.. Wah sponsor gitu.. Yela, kalau kena beli sendiri mesti korang tak nak punya kan?.. hikhik...



You Might Also Like

9 comments

  1. x ingin nak pakai hahaha. weird la..

    ReplyDelete
  2. kasut yang paling bawah tu paling comel

    ReplyDelete
  3. Saya nak saya nak!!!
    Sebab dia unik. Hehe

    ReplyDelete
  4. mmg pelik.. hnya org pelik je akan pakai ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. erkkk,, memang pelik kasut-kasut tersebut..hehe..

    ReplyDelete
  6. Sayangilah kaki. Tak sanggup rasanya nak pakai kasut-kasut macam tu.

    ReplyDelete
  7. kasut lego? x sakit kaki ke..? hahaha

    ReplyDelete
  8. kasut yg pertama tu pakai jer dah berderai..camne tu? haha..ish pelik2 la kasut smua..x lalu nak pakai.. ;p

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS