KEROPOK KEPING DARI KELANTAN

November 02, 2013



Selamat petang :-)

Hai korang. Hari ni pergi mana?. Ada yang gi jalan-jalan?... Balik kampung ke... Makan kenduri ke.. 

Hari ni saya ada program bacaan Yassin anjuran BAKAT (Persatuan isteri tentera).. Untuk anak-anak anggota yang bakal menduduki SPM .. Dalam pukul 2 petang tadi. Hujan tadi. Ni baru berhenti je hujan.. Alhamdulillah... Hujan rahmat.. 

Balik dalam pukul 4 lebih tadi. Apalagi, dalam hujan tu perut ni lapar kan, minta diisi. hihi. 

Saya pun gorenglah keropok keping yang ada kat dapur tu. Keropok tu kawan suami yang bagi, masa dia balik kampung baru ni. Kampungnya kat Kelantan... Terima kasih.. Moga murah rezeki...




Ni pulak keropok yang belum digoreng :


Sedap keropok ni. Tak gatal.. Nak beli keropok pun kena pandai pilih kan.. Takut kena yang gatal tu.. Tak tahan kalau lepas makan nanti gatal dekat lelangit kan ...



You Might Also Like

11 comments

  1. MMMM...sedapnya..anak akak suka benor benda ni

    ReplyDelete
  2. salam..
    nampak sedap giler keropok tu..
    tapi yg x best kalau terbeli yg gatal :(

    ReplyDelete
  3. sedapkan.. goreng kopok petang2 bestt!!

    rajin kak ros join BAKAT.. jijah xjoin pon..hikhikhik

    ReplyDelete
  4. Sedap keropok nie. Hari tu Incik Boss saya bawak seplastik. Saya cakap, kenapa sikit sangat. Sekali mak saya goreng. Penuh 4 5 bekas tapi habis jugak. Hahaha.

    ReplyDelete
  5. Makan kopok time2 hujan memang sedap kan . ;)

    ReplyDelete
  6. amboi mak,,. sedap nya kepok keping ni ros. lama dh xmakan ^_^

    ReplyDelete
  7. betullah , ada pembuat keropok guna ikan kembong . kalau beli paket , boleh pilih . Tapi kalau beli kilo , kena tanya penjual lah ...

    ReplyDelete
  8. eh, ader eh keropok yg gatal..? selama ni makan x pernah rasa lagi gatal mcm tu...

    ReplyDelete
  9. sedap.. yg penting mudah digoreng.. deqla suka tgk tang kepok ni jadi kembang.. hikhik..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS