MACAM COMEL JER..

November 04, 2013



Gara-gara video 'macam comel jer' tu, ramai pulak yang dah buat parody dia kan?.. hihi..

Entry saya ni bukan nak tunjuk video 'macam comel jer' tu. hihi.. 

Cuma nak letak gambar anak sedara saya ni je.. 

Baby Mat dan Baby Arif.. 

Mak Ude ni dah rindu sangat kat korang tau.. Mak Ude nak bagi ucapan sikit kat korang ni :

Macam comel jer... Macam comel jer.. 

 Comel ker?..

hihi..


p/s : Macam comel jer.. Macam cantik jer.. Macan kiut jer.. hahahha.. Apa-apalah dik...




You Might Also Like

13 comments

  1. yg ni bkn mcm lagi ni dear.. yg ni memang comel..!!! ;)

    ReplyDelete
  2. mula-mula tengok video budak tu memang rasa meluat nak hempuk je, tapi bila fikir balik, mungkin bukan dia yg upload, macam yg kena kat anak buah akak, org lain upload, org lain dapat nama. Pastu bila baca komen-komen, nak terguling ketawa rasanya

    ReplyDelete
  3. haha.. ni takpe, sebab memang comel pun.

    ReplyDelete
  4. memang comey pun.. memang comey pun.. hehehehe. singgah sini.. :)

    ReplyDelete
  5. memang comel !! amboi.. gebu pp mereka ^^

    ReplyDelete
  6. Kak..yg senaman tu maybe utk gimnastik kot..sy pun xpasti...tp yg tekan tubi n sit up utk cek fitness

    ReplyDelete
  7. Memeng comel pon . Pp bambam je . Gramnye tgk . Hee

    ReplyDelete
  8. hahahs.sedap je kan bila sebut mcm tu.nak tergelak je tgk zizan dlm melodi smlam.hihi

    ros sihat ke?
    ciksu blom pos hadiah tau.tunggu ye

    ReplyDelete
  9. kat fb pun ramai yg dok buh tag ni jugak..

    ReplyDelete
  10. haa yg ni betul comel.. bukan macam lagi dah.. hehehe..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS