RONDA-RONDA NAIK BASIKAL - INILAH REALITI

Wednesday, 6 November 2013

RONDA-RONDA NAIK BASIKAL





Gambar dua bulan lepas.. Kakak (Kakyang) saya kirimkan di FB.. Baby Mat dan Baby Arif bergaya dengan basikal masing-masing.. Happy bukan main dah ada sorang satu. Tak yah  berebut dah. Sebab kalau berebut, abang (baby Mat) yang menang .. hihi.. Sian ke adik nanti.. Tengoklah abang bawak basikal yang ada plastik lagi.. Padahal tu basikal adik. hihi..  Takpe, adik pun tak pandai melawan lagi.. Adik ok je.. Asalkan ada basikal.. hihi..



12 comments:

  1. okla dua2 ada basikal.. takla berebut kan..

    ReplyDelete
  2. siapla abang kalo adik dah besar. hehe

    ReplyDelete
  3. mule tngok tajuk ingat ros yang ronde naik basikal.. rupenye mamat comel yang naik basikal..

    ReplyDelete
  4. hehe..kecil2 bolehlah si abang buli si adik tggu besar sikit abang pula yang kena heheh

    ReplyDelete
  5. bagusnye..main sama2... beskal masing2 dah ada.. xde la rebut2 beskal dah kan...

    ReplyDelete
  6. teringt dulu masa dapat 1st basikal.. heheh

    ReplyDelete
  7. Bestnya, kecik2 dulu saya tak ada basikal. Huhu. Sekarang dah besar segan pulak nak naik. Hahaha.

    ReplyDelete
  8. dah lama tak naik `gerek`.hihi
    *rasa macam dah komen ..

    ReplyDelete