SENARAI PESERTA MAHARAJA LAWAK MEGA 2013 - INILAH REALITI

Tuesday, 5 November 2013

SENARAI PESERTA MAHARAJA LAWAK MEGA 2013





Kat sini saya nak share senarai peserta Maharaja Lawak Mega 2013. Yang akan mula bersiaran pada 8 November 2103, hari Jumaat..

Berikut senarai peserta :-

(1) SEPAHTU : Jep, Shuib dan Rahim.
(2) JAMBU: Yus dan Tauke.
(3) BOBOI : Harun Salim Bachik dan Afdlin Shauki.
(4) SHIRO : Shahrul dan Ajak.
(5) SAYWHO : Vicha,Bocil Bancin dan Eko.
(6) OSAMA : Isma Alif dan Os.
(7) COMEY : Shuhaimi (Syok) dan Ropie.
(8) BOCEY : Fad (bocik) , Abam (bocik) dan Achey.
(9) WALA : Lopz dan Wan.
(10) TULANG : Along dan Didie Alias.
(11) KUCAI : Mamat dan Arin rajalawak.
(12) SYJ : Syuk( balas) , Yassin danJihan.
(13) NABIL.

Tak tahu macam mana sambutan program ni nanti...


Saje je letak gambar KUMPULAN SEPAHTU. Salah satu peserta tu nanti. 



8 comments:

  1. mintak2 la shiro x pun sepathu menang

    ReplyDelete
  2. Org yg sama je kan..tapi itu jelah pelawak yg ada kat mlaysia ni. Adakah Jep akan menang lagi...hehe

    ReplyDelete
  3. ros_reeza : a ah kak..tak sama.rasa pun xsama mcm sambal yg kita selalu makan tu.yg ni xpedas langsung n rasa tu xkena sgt dgn citarasa sy.tp boleh la setakat nak lepas gian tu..hehe

    ReplyDelete
  4. jozan xd? i loikeee. cayok sepahtu!!! mesti lagi gempak bertiga nih. hehe

    ReplyDelete
  5. yg penting ada sepahtu.. kekeke.. tak sabar nak nengok..

    ReplyDelete
  6. x sabar nak tgk lawak sepahtu.. deqla dah jatuh hati kat Jep la rose.. hahahaha.. eh nape nabil sorang2 jer??

    ReplyDelete