SENARAI PESERTA MAHARAJA LAWAK MEGA 2013

November 05, 2013





Kat sini saya nak share senarai peserta Maharaja Lawak Mega 2013. Yang akan mula bersiaran pada 8 November 2103, hari Jumaat..

Berikut senarai peserta :-

(1) SEPAHTU : Jep, Shuib dan Rahim.
(2) JAMBU: Yus dan Tauke.
(3) BOBOI : Harun Salim Bachik dan Afdlin Shauki.
(4) SHIRO : Shahrul dan Ajak.
(5) SAYWHO : Vicha,Bocil Bancin dan Eko.
(6) OSAMA : Isma Alif dan Os.
(7) COMEY : Shuhaimi (Syok) dan Ropie.
(8) BOCEY : Fad (bocik) , Abam (bocik) dan Achey.
(9) WALA : Lopz dan Wan.
(10) TULANG : Along dan Didie Alias.
(11) KUCAI : Mamat dan Arin rajalawak.
(12) SYJ : Syuk( balas) , Yassin danJihan.
(13) NABIL.

Tak tahu macam mana sambutan program ni nanti...


Saje je letak gambar KUMPULAN SEPAHTU. Salah satu peserta tu nanti. 



You Might Also Like

8 comments

  1. mintak2 la shiro x pun sepathu menang

    ReplyDelete
  2. Org yg sama je kan..tapi itu jelah pelawak yg ada kat mlaysia ni. Adakah Jep akan menang lagi...hehe

    ReplyDelete
  3. ros_reeza : a ah kak..tak sama.rasa pun xsama mcm sambal yg kita selalu makan tu.yg ni xpedas langsung n rasa tu xkena sgt dgn citarasa sy.tp boleh la setakat nak lepas gian tu..hehe

    ReplyDelete
  4. jozan xd? i loikeee. cayok sepahtu!!! mesti lagi gempak bertiga nih. hehe

    ReplyDelete
  5. yg penting ada sepahtu.. kekeke.. tak sabar nak nengok..

    ReplyDelete
  6. x sabar nak tgk lawak sepahtu.. deqla dah jatuh hati kat Jep la rose.. hahahaha.. eh nape nabil sorang2 jer??

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS