Breaking

Wednesday, 11 December 2013

BABY MAT BUKAN BABY LAGI...



Selamat pagi kawan-kawan. Apa khabar semuanya? Semoga semuanya berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja ye. Alhamdulillah kita masih lagi dipanjangkan usia utuk meneruskan kehidupan ini... 

Pertama sekali, buat ya g bekerja. Selamat menjalankan tanggungjawab... Pagi-pagi ni mulakan hari dengan senyuman dan penuh semangat... 

Buat rakan-rakan blogger, maaf dipohon. Dalam 2,3 hari ni saya tak berkesempatan ke blog anda.. Kekangan masa dan tugas... Saya tetap akan berusaha untuk mengunjungi blog anda. Terima kasih sudi singgah di blog saya ni yer :-)

Ok lah , saya belanja satu gambar Baby Mat yer. hiihii....


Dialog Baby Mat : 

Buat semua kawan -kawan blogger Mak Ude Mat, sorry ye. Sebab Mak Ude tak dapat p blog akak-akak dan acik-acik semua. Nanti, bila keje Mak Ude dah syiap, Mak Ude p, nah. hihi.


Sementara tu, boleh tengok gambar Mat dulu dan syembang-syembang ngan Mat
 hikhik.



14 comments:

  1. Baby Mat dah besarlah Mak uda...

    ReplyDelete
  2. oh ho .. mat dah pandai posing la sekarang nie :D

    ReplyDelete
  3. hahah..cute je baby mat posing..huhuhu..dah besar ya

    ReplyDelete
  4. dh besar. ke main ye posing. hihi

    ReplyDelete
  5. Dh besar pun panggil baby lagi ke mak ude...?ehehe...comel je ....

    ReplyDelete
  6. amboii bkn main lagi posing.. ngalahkan budak pompuan.. haha

    ReplyDelete
  7. Elelele comelnya..siap posing dengan sunglasses lagi...

    ReplyDelete