BUAH HATI PENGARANG JANTUNG MAK UDE - INILAH REALITI

Tuesday, 31 December 2013

BUAH HATI PENGARANG JANTUNG MAK UDE


Inilah dia Buah Hati Pengarang Jantungku sayang...  Anak-anak sedara saya ni semua. 

3 anak Along saya dan 2 anak Kakyang saya.

Dari kiri tu Daniel, lebih mesra di panggil Nil. Sebelah Nil tu Baby Mat. Lepas tu Danish yang kat tengah -tengah tu. Kitorang panggil Koci je.. Sebelah tu, Baby Arif... Yang hujung tu, satu-satunya anak sedara perempuan yang saya ada, Dania. Kitorang panggil Dania tu dengan nama timangan Nya....





Bila pakai baju sedondon, nak pulak bergbar bersama tu. Selalunya payah nak bergambar sekali. hihi. Biasalah aktif berlari ke sana sini kan...



11 comments:

  1. besar2 dah buah hati dia yeaa.. hee
    sedondon lagi :)

    ReplyDelete
  2. amboi sedondon baju anak anak buah mak ude ya

    ReplyDelete
  3. leh buat satu team futsal ni... hehe

    ReplyDelete
  4. Comelnyer nampak sedondon macam ni ;D

    ReplyDelete
  5. hi baby mat... bam bamnya awak... nak peluk boleh? :)

    ReplyDelete
  6. wahh macam boria.. kiut2 semuanya.. :)

    ReplyDelete