BUAH HATI PENGARANG JANTUNG MAK UDE

December 31, 2013


Inilah dia Buah Hati Pengarang Jantungku sayang...  Anak-anak sedara saya ni semua. 

3 anak Along saya dan 2 anak Kakyang saya.

Dari kiri tu Daniel, lebih mesra di panggil Nil. Sebelah Nil tu Baby Mat. Lepas tu Danish yang kat tengah -tengah tu. Kitorang panggil Koci je.. Sebelah tu, Baby Arif... Yang hujung tu, satu-satunya anak sedara perempuan yang saya ada, Dania. Kitorang panggil Dania tu dengan nama timangan Nya....





Bila pakai baju sedondon, nak pulak bergbar bersama tu. Selalunya payah nak bergambar sekali. hihi. Biasalah aktif berlari ke sana sini kan...



You Might Also Like

11 comments

  1. besar2 dah buah hati dia yeaa.. hee
    sedondon lagi :)

    ReplyDelete
  2. amboi sedondon baju anak anak buah mak ude ya

    ReplyDelete
  3. leh buat satu team futsal ni... hehe

    ReplyDelete
  4. Comelnyer nampak sedondon macam ni ;D

    ReplyDelete
  5. hi baby mat... bam bamnya awak... nak peluk boleh? :)

    ReplyDelete
  6. wahh macam boria.. kiut2 semuanya.. :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS