DAFTAR BRIM 2014

December 23, 2013



Entry ringkas je ni..

Bagi yang masih belum pernah daftar  BRIM sebelum ni, boleh daftar sekarang ye.

Sila ke laman web Lembaga hasil Dalam Negeri.

Lebih mudah klik je kat sini :


Nanti akan tertera macam kat bawah ni :




Terus je klik pada Permohonan Baru.

Bagi mereka yang dah pernah dapat sebelum ni, boleh kemaskini maklumat kalau ada perubahan. Kalau tak ada, tak payah, ok :)

Selamat mengisi Borang BRIM 2014 atau BRIM 3.0 :)



You Might Also Like

11 comments

  1. tak tau layak ke tak, nak soh asben applylah

    ReplyDelete
  2. hari ni ramai update psl br1m.. deqla dah kemaskinikan utk hubby dah.. ehehh.. baik kan deqla.. baik ada makna.. hahaha.. ;p

    ReplyDelete
  3. kali ni msuk bank trus ke kena p amik..huhu

    ReplyDelete
  4. cikna tak dapat sbb dah dpt baucer buku.. heee..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS