DOA MENJADI ORANG YANG SABAR

December 22, 2013



Malam ni saya nak share satu doa yang amat berguna buat kita :)

Doa untuk menjadi orang yang sabar.. Kadang kala kita sukar nak kawal diri kita bila berada dalam sesuatu situasi kan.. Kadang-kadang tu rasa cepat je nak marah  kan..?

Saya pun tak terkecuali jugak.. 

Jadi, jom kita amalkan yer :)



Moga bermanfaat :)



You Might Also Like

8 comments

  1. betul2.. ada masa tu rasa nak marah2 aje.. tak boleh silap sikit. huhu

    thanks for sharing..

    ReplyDelete
  2. Sama-samalah kita mengamalkan doa ni yer :)

    ReplyDelete
  3. thanks atas perkongsian..sama2 kita amalkan..:)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah terima kasih share doa nih ros

    ReplyDelete
  5. aminnnn..harap akak pun dapat melatih diri menjadi sabar

    ReplyDelete
  6. boleh diamalkan ni..moga kita dikurniakan sifat sabar yg tinggi..

    ReplyDelete
  7. thanks ross share.
    baru mai ni. hihi
    baru p bayar bil .. kiki

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS