JUMAAT YANG INDAH - INILAH REALITI

Friday, 27 December 2013

JUMAAT YANG INDAH



Selamat pagi semua... Apa khabar hari ni?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Alhamdulillah kita masih bernafas di Bumi Allah.. 

Hari ni hari Jumaat... Bertemu lagi kita di Jumaat yang indah ini..
Pagi ni nak share sesuatu yang saya ambil dari FB IKIM FM..




Semalam saya tak ada entry.. Sebab?... Saya tak berapa sihat, dan dapat mc dari doktor.. So, rehat je kat rumah :)
Hari ni  dah ok dan bekerja seperti biasa :)




15 comments:

  1. Salam Jumaat.Take care and get well soon :)

    ReplyDelete
  2. mc. nape ros?
    teruk tak sakitnya.
    makan ubat ye..

    alhamdulilah. bertemu di hari jumaat terkahir bulan dis 2013
    minggu dpan dh mask 2014 kn. sekejapanje rasanya

    ReplyDelete
  3. minggu nih pon akak x bape sihat. musim kot kan~
    moga cepat sembuh~

    ReplyDelete
  4. alahaii demam eh.. tu la tgk xdok entri rose.. huhu.. thanks sharing rahsia selawat tu..x jadi rahsia dah kan.. :)

    hari ni hari jumaat terakhir di tahun 2013.. salam jumaat rose.. :)

    ReplyDelete
  5. Perkongsian yang sangat berguna. alahai kesiannya,semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  6. Salam Jumaat :) Hehe dah nak Sabtu pun

    ReplyDelete
  7. Salam kenal. InsyaAllah saya akan amalkan.

    ReplyDelete
  8. Allahumma solli a'la Muhammad
    wa a'la ali Muhammad

    ReplyDelete
  9. sekali kita selawat keatas nabi, Allah berselawat 10x untuk kita..

    ReplyDelete