MAK JEMAH MELETOP !

December 30, 2013




Sape nak ikut Mak Jemah gi kedai, angkat tangan yer :-)


Hihi. Mak Jemah junior?... No!No!No!

Ini Baby Arif :-)

Dia tengok sepupu dia, Dania pakai tudung. Pastu terus nak pakai jugak. Apalagi, pak usu pun tangkap gambar dan wassap pada Mak Ude yang jauh di perantauan ni... hihi.

Tapi , kejap je pakainya. Pastu terus tarik......
ye lah kan, lelaki... :-)




You Might Also Like

15 comments

  1. Hehe time kecik kecik jela boleh pakai. Pakai time dah besar apa pulak org kata. Time kecik pakai comels je :)

    ReplyDelete
  2. ingatkan mak jemah mana td... sama lah mcm aiyan, kalu nk pg mana2 tgk semua org pakai tudung dia pun sibuk amik tudung mama nyer nk pakai gk... kalu solat kan kite pakai telekung... dh tgk kite pakai telekung dia nk pakai gk... aduhla

    ReplyDelete
  3. allalala comel...ingat mak jemah manalah tadi..

    ReplyDelete
  4. Lorh, laki ke? Nampak macam perempuan. Seyes comel! Hee..

    ReplyDelete
  5. lor igt peompuan dh tadi tau..hihi

    ReplyDelete
  6. ini bukan mak jemah ini pak jemah. keh keh keh.... jangan marah haaaaa.... ;D

    ReplyDelete
  7. kalau tak tau ni dah ingat gegirl td.. hehe..

    ReplyDelete
  8. tu yg pelik.. nama Arif tapi pakai tudung.. hehe.. tapi comel lah mak jemah.. hehe

    ReplyDelete
  9. sib baik ros habaq.lau x ingt bby girl la td

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS