SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN ALONG!

December 20, 2013



Selamat pagi kawan-kawan semua :)

Apa khabar?... Didoakan semuanya berada dalam keadaan yang sihat.. Alhamdulillah...kita masih bernafas di bumi Allah...

Hari ni, 20.12.2013. Hari Jumaat... Hari Ulangtahun kelahiran kakak saya, Along yang ke 30 tahun.


Along,
Selamat ulangtahun kelahiran..
Semoga kau dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia...
Serta dipermudahkan segala jalan menuju kebaikan..
Moga berbahagia selalu hendaknya..

***************


You Might Also Like

31 comments

  1. Dari kakak juga "SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN" buat Along Ros.

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut hari lahir. Semoga terus sihat & bahagia. Syukurlah pada Allah atas rezeki Nya sepanjang 30 tahun ni.

    ReplyDelete
  3. tak mcm umur 30 along..

    slmt ulgthun =)

    ReplyDelete
  4. selamat hari jadi juga pada kakak Ros ni, semoga panajang umur murah rezeki

    ReplyDelete
  5. happy birthday untuk along moga panjang umur...murah rezeki..dan sentia heppi selalu..

    ReplyDelete
  6. wowo kakak awet muda nampak nya ..

    ReplyDelete
  7. selamat hari ulang tahun! :)

    ReplyDelete
  8. cantik nya along! selamat hari jd long~

    ReplyDelete
  9. comel kak long.kim salam dia.h ihi
    awet muda
    selamat hari lahir.
    ros, cer tgk tarikh tu.cntik la. dekatkan ia jadi
    20122013

    ReplyDelete
  10. comeijer Along dia tak macam 30 tahun ler pulak... selamat hari jadi...

    ReplyDelete
  11. Kiutnya kakak Ros! Ameen doanya untuk Along Ros..

    Salam kenal! ;)

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir juga untuk beliau :)

    ReplyDelete
  13. hepy besday buat cik along..

    ReplyDelete
  14. selamat Menyambut Hari lahir ... babyface lah .

    ReplyDelete
  15. happy birthday Along..

    ros angah ke acik? hehe..

    ReplyDelete
  16. Salam ros...

    Comelnya along...happy bday along...

    Aminn utk doa tu.....

    ReplyDelete
  17. singgah di malam hari. buat pe tu pn ros. hikhik

    ReplyDelete
  18. happy belated birthday buat kakak sis.. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

    tak nampak macam 30 pun.. mcm forever 21 je.. hehe

    ReplyDelete
  19. selamat ulang tahun kelahiran :)

    ReplyDelete
  20. Happy belated birthday utk kakak ros..lain la muke die dr ros..

    ReplyDelete
  21. sebaya deqla eh.. hihi.. tp x nmpk mcm 30 mcm deqla gak kan? hahaha.. hbb utk along.. kim slm dia eh.. heee

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS