SEMUA YANG BAIK-BAIK BELAKA - INILAH REALITI

Thursday, 5 December 2013

SEMUA YANG BAIK-BAIK BELAKA



Apa khabar semuanya hari ni?.. Diharapkan semuanya sihat sahaja.. Alhamdulillah, kita masih dipanjangkan usia untuk meneruskan kehidupan ini..

Mulakan hari ni dengan penuh semangat.. hihi.. Hari ni hari Khamis.. Rasa cepat je masa berlalu minggu ni.. kan?... Ke saya je yang yang rasa?.. hikhik.

Tak tahu kenapa, sekarang ni mudah tersentuh.. Over sensitif.. Tapi pada sesuatu hal je lah.. Tak apalah, mungkin diuji dengan perasaan yang sebegitu.. Pergilah jauh-jauh.. Tak nak lah rasa macam tu..

Ok, kat sini saya nak berkongsi sesuatu dengan anda semua.. Saya ambil dari facebok. Terima kasih buat empunya gambar ni :



Setiap dari kita mengimpikan yang terbaik untuk diri kita kan?.. Tapi, adakah kita berusaha ke arah itu?.. Adakah kita layak untuk itu?.. Adakah kita memperolehinya?... 

Semuanya terletak pada diri kita.. Sentiasa berusaha dan berdoa.. Kemudian, bertawakallah.. Serahkan semuanya pada Allah.. Biar Allah yang tentukan.. 



** Allah..Allah..Allah.. Allahuakbar..Subhanallah..Alhamdulillah...





11 comments:

  1. semoga ros sentiasa tabah dgn setiap ujian dari Nya

    ReplyDelete
  2. quote terbaik sgt2....in sha Allah moga kite antara yg terbaik dikalangan yg terbaik...dan segala yg baik2 dtg pada kite...amin

    ReplyDelete
  3. quote terbaik sgt2....in sha Allah moga kite antara yg terbaik dikalangan yg terbaik...dan segala yg baik2 dtg pada kite...amin

    ReplyDelete
  4. betul tu..tp kita kena berusaha jgak..

    ReplyDelete
  5. betol tuh.. kena selalu keluarkan aura positif dengan harapan semua yang kita lakukan pon positif jugak. mudah2an.. InsyaAllah~

    ReplyDelete
  6. renung renungkan :-)
    selamat ptg ross

    ReplyDelete
  7. bersangka baik dengan Allah.. insya allah.. hidup lebih berkat penuh dengan rasa syukur..

    ReplyDelete
  8. ye betul tu ros.. think positif ye dak.. dear.. jgn kuat sentap tau.. in shaa Allah moga smuanya baik2. =)

    ReplyDelete
  9. moga kita sentiasa bersangka yg baik2 sahaja

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..Itulah yang sebaiknya, kena fikir yang terbaik

    ReplyDelete