TAKUTKAN ALLAH

December 16, 2013



Selamat tengahari... Apa khabar?.. Diharapkan semuanya berada dalam keadaan yang sihat sahaja... Alhamdulillah, kita masih bernafas di bumi Allah.. Hari ni lambat sikit bersiaran.. hihikk..

Ok, nak share sesuatu dengan anda smeua.. Saya ambil dari FB. Petikan kata -kata dari Tuan Guru Dato' Dr Haron Din.




Sebagai peringatan buat diri saya sendiri...


Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah..






You Might Also Like

19 comments

  1. betol tu.. setuju.
    tapi tu lah kan~ kita sebagai manusia yang lemah sering kali melakukan kesalahan.
    Astagfirullah..

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. cukuplah takut kepada Allah SWT saja ros, daripada takutkan yang lain2... akak setuju...dan memang betul pun...

    ReplyDelete
  4. true indeed..my FIL slalu pesan spaya xtakutkn anak2 or omok kn dgn citer2 antu ni...dia suruh cucu2 dia jd berani n bukan penakut esp bila tgk citer antu kt tv...bdk2 kan cepat terpengaruh...

    ReplyDelete
  5. sbb itu jin suka merasuk org yg lemah semangat ...

    ReplyDelete
  6. betul la kan...huhu sesungguhnya kita hamba Allah yg lemah..

    ReplyDelete
  7. Salam. saya sokong dan setuju sangat!

    ReplyDelete
  8. betul tu.
    tak takut cma berjaga jaga

    ReplyDelete
  9. yup. betul tu. huhu
    terima kasih kerana mengingatkan..

    ReplyDelete
  10. betul tu ros.. kdg2 kita takut kat benda lain melebihi takutkan Dia.. Allahuakbar.

    ReplyDelete
  11. Ramai yang takut hantu dari takut Allah...kita cuma manusia yang lemah...perkuatkan iman kita...InsyaAllah kita akan lebih takut dengan Allah...

    ReplyDelete
  12. yup.. dalam silat pun berkali2 guru pha is pesan, letak semua takut tu kat Allah. jngn takut kat makhluk..

    ReplyDelete
  13. In sha Allah... kena pegang kuat kata kata tu...
    Moga terpelihara kita hendknya..

    ReplyDelete
  14. Setuju dengan Ros..Tapi manusia ni memang susah nak ingat pada Allah. Sebab tu tak takut buat kejahatan

    ReplyDelete
  15. Allahuakhbar...DIA adalah sebaik2 pelindung....

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS