DOA PAGI

January 30, 2014



Apa khabar kawan-kawan?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik.. 

Sebelum memulakan tugas pada hari ni, jom sama-sama kita membaca doa di bawah.. Semoga bermanfaat untuk anda :)




Hari ni gi kerja, jalan lengang sangat. Maklumlah sekolah dah cuti. Lepas tu, ramai yang bercuti dan balik kampung.. Seronoknya kalau dapat balik kampung.. Tapi, apakan daya?.. 




You Might Also Like

21 comments

  1. Amiin..~

    Doa di pagi hari..=)

    ReplyDelete
  2. Ok... kakak dah baca Ros. Thank you.

    Kakak pun sampai ofis cepat hari ini. Anak-anak dah kat rumah semua semalam kakak dah ambil. Malam ini kakak balik kg. Sekarang kerja dulu hihi...

    ReplyDelete
  3. terima kasih share doa tu rose.. ;)
    jom sama2 kita amalkan..

    mmg x jammed harini.. tp anak2 Zaza sekolah tau harini.. most of sklah lain dah cuti..

    ReplyDelete
  4. Aminnn... Doa yg baikutk diamalkan

    ReplyDelete
  5. thanks share sis..tmpt niesa pn jalan lengang..seronok je g keja..hehe..selamat bercuti! :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah..satu perkongsian yg sgt bagus.. ;-)

    ReplyDelete
  7. Salam ros...sihat2 aje...terima kasih atas doa tu...bercuti di rumah je ke ros?

    ReplyDelete
  8. Aamiin..
    hmm, mmg lengang jln raya hari ni.. kat opis pun ada yg dah start cuti.. deqla keje lagi ni..

    ReplyDelete
  9. Terima kasih untuk perkongsian ini. Sangat berguna untuk memulakan kerja..

    ReplyDelete
  10. bagus doa ni
    selamat bercuti :)

    ReplyDelete
  11. balik kampung time CNY jalan jem..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS