KOMEN YANG TERTANGGUH

January 13, 2014




Sepanjang 9 hari tak berblog ni, ada komen yang masih belum dibalas.. Memang tak buka langsung pun blog. Baru apgi tadi je buka dan sempat updated entry...



Terima kasih buat semua yang sudi singgah di blog saya dan meninggalkan komen :)



You Might Also Like

15 comments

  1. wahhh banyaknya komen dia...best2..

    ReplyDelete
  2. banyaknya komen yang tak dipublish lagi.. nway..welcome back.. lepas ni rajin2 update blog ye ros :)

    ReplyDelete
  3. waa.. hampir 200.. banyak tuu..

    ReplyDelete
  4. no followers tu cntik cma xda angka 5 hihi
    ciksu ska no ni 7285.
    ada msa jejak. dahulukn suami k.

    situasi kita sama la ros. dulu kan msa ciksu kt JB ciksu kena migraine smpai kena tahan kat wad kecemasan utk tambah air & cucuk. suami la yg jaga. jauh dri sedara mara, mak ayah nun di utara. bila ada rakan yg pertikai apa yg ros buat rasa mcm grrrr je tau. sedey sgt. mcm ciksu dlu mak ayah kedua dua belah pihak x dtg sbb adik adik masih sklah.
    lagipon nasib la adik ciksu ada utk jaga ciksu bla abg pergi kja. kebetulan dia ikut ciksu blk jb sbb nak kja kan.

    pengalaman berada jauh dari keluarga masa kt jb hanya Allah je yg tahu. dah la nak balik jauh. komitmen kja lg. ciksu kja private cuti susah sgt sgt.

    tabah ye ros..

    ReplyDelete
  5. jenuh nak baca n balas balik ya kak /..hihi

    ReplyDelete
  6. huiii pengsan tu nak balas.. hehe.. slow2 ye ros..

    ReplyDelete
  7. byk tu nak kena jejak.. xpe..pelan2 yer rose... hidup kite ni bkn nk ngadap blog jer..byk lagi mende lain kena buat..

    ReplyDelete
  8. tkpe..pelan2...kita tk jangka apa yg bakal berlakukan ros,ni dh maklang ros meninggal plak

    ReplyDelete
  9. Skrg dh blh berblog blik kan....? ;)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS