MURTABAK MAGGIE SIMPLE - INILAH REALITI

Thursday, 23 January 2014

MURTABAK MAGGIE SIMPLE



Menu simple untuk minum petang.. Mudah sangat nak membuatnya.. Semua pun boleh try.. Tapi, tak boleh makan selalu lah kan.. 

Ni lah dia rupa Murtabak Maggie yang saya buat :-





Bagi saya , sedap makan waktu panas lagi. Kalau dah sejuk, kureng sikit kan...

Caranya mudah sangat. Cuma perlukan mee segera, telur, cili, bawang... Rebus mee segera tu dulu.  Pastu Pukul telur. Campurkan semua bahan. Dan boleh terus goreng.. Letak minyak sikit je... Kalau nak tambah ape ape, boleh je. Ikut seleea dan kreativiti masing-masing...


10 comments:

  1. sedapnya, sekali sekala try murtabak ni..layan juga kan :)

    ReplyDelete
  2. dah lama dah x buat mertabak megi tu..sedap....^^

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaa sedapnye! pernah mkn yg mcm ni
    sekali..tp mmg sedap
    Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

    ReplyDelete
  4. ni menu minum ptg akak semalam dik... mmg sodap akak suke boh syr mcm2 dlm nyer... tomato, kobis,lobak apa yg ada n last sekali boh cheddar cheese

    ReplyDelete
  5. sdp ye? deqla x penah buat lagi..

    ReplyDelete
  6. Last saya makan time ex rumet saya masakkan. Teringin nak buat sendiri tapi tak pandai. Huhu.

    ReplyDelete
  7. saya selalu buat..suka tabur sosey yang dipotong nipis..best2..

    ReplyDelete
  8. murtabak maggie mmg best makan time panas.

    ReplyDelete
  9. Ayut slalu nmpk org bt tp xpnh lagi try bt...hahaha.xtfikir klu mkn2x tu nk bt ni...

    ReplyDelete
  10. Teringin nk mkn tp x berkesempatan nak buat

    ReplyDelete