PEMENANG MASTERCHEF ALLSTAR : ZAMIR ATAU CELINA?

January 28, 2014




Ok, malam ni final masterchef allstar.. Siapakah yang bakal menjadi juara?.. Antara Zamir dan Celina.. Saya ni memang tak tinggal tengok masterchef ni. Sabtu, Ahad, Isnin dan Selasa, pukul 9 malam mesti dok depan tv. hikhik. Kadang-kadang tengok ulangan.. Ada yang saya minat dah pun tersingkir.. Siapa?.. Biarlah rahsia... hikhik..Malam ni jom kita tengok siapa yang akan menjadi juara?..

Sementara nak tengok malam ni, jom kita kenal-kenal dengan dorang. hihi.. Tengok biodata je ok.. Lagi satu, hanya gambar Zamir je saya letak.. Celina?.. Ada sebab kenapa saya tak letak gambar di kat entry ni.. Nak tahu sebabnya?.. Tak ape, lah.. Biar saya je yang tahu.. Jangan marah eh.. Ala, mesti korang dah kenal kan dengan Celina. dah cam rupa dia kan?.. So, takyah letak kat sini :)


PROFIL ZAMIR


Umur: 21 tahun

Asal: Shah Alam

Pekerjaan: Pelajar Kulinari

Hidangan Kegemaran: Burger dan Kentang Goreng

Lokasi Percutian Kegemaran: Itali

Pencuci Mulut Kegemaran: Creme Brulee

Manis atau Savouri: Savouri

Pedas atau Bawang Putih: Bawang Putih





PROFIL CELINA


Umur: 34 tahun

Asal: Melaka

Pekerjaan: Pengacara TV/Ahli Perniagaan

Hobi: Masakan Barat, Cina, Nyonya, Dan Itali

************

Agak-agak korang siapa Juara.. ?



You Might Also Like

11 comments

  1. tak reti pulak nak agak sape eh :)

    ReplyDelete
  2. susahnya nak jawab soalan nih
    akak pon suka sgt tgk mastercheff sampai nak g kluar pergi beli lauk pun tunggu pas master cheff..nasib baik nsk buka sampai pukul 12..hahah

    kita tgg tgk mlm ni yer siapa yg menang...

    ReplyDelete
  3. susahnya nak jawab soalan nih
    akak pon suka sgt tgk mastercheff sampai nak g kluar pergi beli lauk pun tunggu pas master cheff..nasib baik nsk buka sampai pukul 12..hahah

    kita tgg tgk mlm ni yer siapa yg menang...

    ReplyDelete
  4. nak zamir menang! suka tgk dia masak

    ReplyDelete
  5. So sape menang ni?? Xsangka plak zamir masuk final...hihi

    ReplyDelete
  6. zamir la . siap eating dgn suami lagi. hihi.
    beza 4 mata je.

    ReplyDelete
  7. Saya pun tak tau sapa akan menang.

    ReplyDelete
  8. dah terjawab sape yg menang.. tahniah buat zamir..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS