PENGOMEN SETIA SEPANJANG TAHUN 2013

January 01, 2014




Ok, lagi sekali saya ulang. Jangan bosan ye.. Memang hari ni banyak entry yang sebegini.. hihi.. Biasalah tahun baru.. Buat entry pencapaian blog sendiri.. Untuk kenang-kenangan sendiri jugak kan....

Saya sertakan nama-nama pengomen yang terbanyak bagi tahun 2013.. Sepanjang tahun, ye. Bukan mewakili bulan.. Kalau pagi tadi, saya letak untuk Disember je kan?. N untuk sepanjang tahun :)




Terima kasih banyak-banyak buat anda! Ada yang tetap aktif berblog... Ada yang dah tak berapa nak aktif.. Tapi, tak kiralah nama anda tersenarai ke tidak ke.. Sesiapa sahaja yang pernah meninggalkan komen di blog ini, terima kasih banyak yer :)




You Might Also Like

6 comments

  1. Wow..tahniah buat mereka semua

    ReplyDelete
  2. eh eh tak sangka cikna tersenarai.. rasanya lama jugak cikna menyepikan diri.. hihi.. :)

    ReplyDelete
  3. semoga terus success dlm dunia blog... :)

    ReplyDelete
  4. Rajinnya dorang...bagus2..tahniah jg pd tuan rumah yg berjya buat entry2 yg menarik. Good job ;)

    ReplyDelete
  5. saingan sengit dgn deqla tu.kiki. beza satu komen je..

    ReplyDelete
  6. akak pun tak konsisten, semalam baru je cakap kat sobri, akak ni blogger yg tak konsisten, kejap aktif, kejap tak aktif..banyak komitmen..heheh

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS