PENINGKATAN JUMLAH ENTRY TAHUN 2013

January 01, 2014



Ok, ni nak cerita bab jumlah entry pulak... Cuab tengok yang saya tanda anak panah tu.. 




Tu jumlah entry yang sempat saya karangkan di tahun 2013. Karang?.. Karanglah sangat kan.. Muahaha.. 

Peningkatan berapa persen tu?.. Cuba kira sikit...Malaslah tu nak kira kan?..kan?.. Dah tahu dah.. Ok, saya bagitahu.. Meningkat hampir 3 kali ganda.. Alhamdulillah... Cuba tengok 2011. Masa tu baru nak berjinak-jinak.. Hihi,.. Sekarang ni dah makin meningkat.. 

Impian saya agar blog saya ini membawa manfaat kepada tetamu saya.. Dulu memang suka-suka je buat blog. Sekarang ni dah serius menulis blog.. Tapi, saya bukanlah blogger sepenuh masa,,.. Hanya separuh masa.. Ku hanyalah blogger separuh masa.. Enh tetiba teringat lagu Kumpulan D'lima, Kekasih separuh masa.. muahaha.. 

Moga di tahun 2014 ni, saya lebih berusaha untuk menulis lebih baik lagi.. Bukan hanya sekadar "menulis"... Tetapi, benar-benar 'menulis'.. 




You Might Also Like

6 comments

  1. Wah, banyak tu. 2014 lebih dahsyat lagi kot nanti.

    ReplyDelete
  2. ok lah tu.. boleh tingkatkan lagi tahun ini.... ;)

    ReplyDelete
  3. huii.. bertingkek2 entri ros.. hehe.. semoga tercapai impian ros..

    ReplyDelete
  4. tahun ni mesti lg byk kan?hihi..niesa singgah click inti.. ;)

    ReplyDelete
  5. ciksu ngam ngam 600. malam tu gigih publish sampai dpt 600. gigihkan
    teruskan menulis ye ros.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS