TERIMA HADIAH TANDA PERPISAHAN - INILAH REALITI

Friday, 3 January 2014

TERIMA HADIAH TANDA PERPISAHAN



Alhamdulillah... Rezeki saya di hari Rabu lepas... Dapat hadiah berupa kain pasang dari seseorang... Siapakah seseorang tu?....  Seorang bekas pegawai di jabatan saya... Hari Rabu lepas diadakan majlis bersama pesara dan bakal pesara jabatan bersama pengarah... Tak sangka ada rezeki buat saya... 

Terima kasih... Alhamdulillah...










Tahun baru , azam baru !



14 comments:

  1. waa. bule berbaju baru ditempat baru...hheee

    ReplyDelete
  2. Cantik kain tu. Xpe la..orang tak nak kenang jasa, biar Allah je yang kenang

    ReplyDelete
  3. cantiknyaaa.. kisah lama takyah kenang dah..

    ReplyDelete
  4. dah boleh tempeh baju raya ni.hehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.
    boleh la buat baju pakai gi kje nnti kn..
    salam sabtu.pi mna hari ni. hi hi i

    ReplyDelete
  6. Tahniah, dapat kawan yang baik. Ros, akak pun pernah kena macam tu, kita penat buat kerja, tapi orang lain yang announce kerja tu dia yang buat. Tak baik punya orang, padahal dia langsung tak usik sikit pun kerja tu..Ambik nama je. Menitik air mata akak. Mentang-mentang dia pegawai. Tapi sabar jelah

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...rezeki..

    Setiap org ada peristiwa pahit dlm hidup yg hendak dilupakan tp tk bolehkan ros,misalnya ros sendiri,tetap menulisnya di sini tanda ros masih mengingati....biarlah ianya berlalu dn dijadikan pengajaran hidup....

    ReplyDelete
  8. cantik kain tu.. dia yg nak bersara tp dia yg bagi hadiah yer.. pemurahnya...

    ReplyDelete