TUJUH PERKATAAN MULIA DIUCAPKAN SETIAP HARI - INILAH REALITI

Friday, 3 January 2014

TUJUH PERKATAAN MULIA DIUCAPKAN SETIAP HARI



Malam ni nak share sikit tentang ini:


Saya ambil dari fb Ustazah Siti Norbahyah... 



29 comments:

  1. insyaAllah.. smoga kita semua sama2 dapat amalkan..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah ,sama2 lah kita amalkan :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih for sharing. Moga Allah perkenankan doa kamu.

    ReplyDelete
  4. Amin...sesungguhnya ucapan-ucapan itu memang mulia dan bagus untuk diamalkan

    ReplyDelete
  5. chak.. ros.. hari ni pestime kan kja ari ahd. betul tak.selamat membiasakan diri ye

    ReplyDelete
  6. thanks for the share....

    ps...salam perkenalan, diterjah dari blog kak rai...berkenan dengn tajuk entry...

    ReplyDelete
  7. morning ross..
    aik mana hilang ni.. cuti erk?

    ReplyDelete
  8. thanks for the share...semalam terjah blog siapa ntah...semat mata nak baca entry nie...

    ReplyDelete
  9. perkongsian yang bermanfaat. T.kasih.

    ReplyDelete
  10. Sambil baca sambil ucap ☺☺

    ReplyDelete
  11. Terima kasih atas peringatan :)
    Nad akan cuba perbaiki diri dari masa ke masa In Shaa Allah..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum ros....betul tu perkataan yg selalu kita sebut...

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ros....betul tu perkataan yg selalu kita sebut...

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum ros...

    Lamanya akak tk ke sini,akak sihat tp agak sibuk,line intenet plak amat sukar dlm seminggu dua ni..

    In sya Allah ros...akak juga sl seorg dr fans ustazah tu....

    ReplyDelete
  15. mudah jer kan nak ucap smua tu.. nak x nak jer.. thanks sharing dear..

    ReplyDelete
  16. In shaa Allah sama sama kite praktikkan

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum ros.. deqla dpt tau suami ros warded sbb denggi.. dpt tau dari blog cik sue.. moga suami ros cpt sembuh yer..aamiin..

    ReplyDelete
  18. nampak remeh... tapi bnyk baiknya jika jadi amalan

    ReplyDelete
  19. Ucapan2 yang sering kita ucapkan seharian...

    ReplyDelete
  20. singgah pg ahad. mcm mana keadaan suami ros?

    ReplyDelete