AKSI BABY MAT DAN BABY ARIF - INILAH REALITI

Thursday, 27 February 2014

AKSI BABY MAT DAN BABY ARIF



Dah petang baru nak bersiaran hari ni. Sedikit sibuk juga.. 

Apa khabar semuanya?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik.. 

Share gambar my syayang-syayang je petang ni.. rindu bangat ni.. Sebenarnya tak sabar nak tunggu kehadiran mereka minggu depan.. Minggu depan , kakak saya akan balik rumah mertuanya di Mersing... Dan akan singgah rumah saya di Jb ni ha.. Tapi, kejap je kot.. Takpe, kejap pun kejap lah. Janji boleh melepaskan kerinduan :)



Di kesempatan ni jugak, saya nak ucapkan Selamat ulangtahun kelahiran buat ex roomate saya dulu, Noris Hazima.. Hari ni hari jadinya yang ke 25 tahun :) Semoga dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan menuju kebaikan :)

Kitorang duduk serumah hampir 3 tahun masa saya duduk Kl dulu. Dari zaman anak dara, tunangan orang hingga bergelar isteri. hihihi.. Banyak suka dan duka bersama.. Tetiba jadi rindu pulak bila dok tulis entry ni.. hikhik..


27 comments:

  1. singgah kejap pun jadik la kan...yg penting dpt jumpe org2 tersayang...telepas kerinduan...lieya mgu ni pun balik kampung...yeay!!

    ReplyDelete
  2. hehe..comel aksi kanak2 ni..=)

    ReplyDelete
  3. macam kembar pulak nampak dua2 tu.. hehe..

    ReplyDelete
  4. Aamim...aamiin...ya robbal alaminnn...

    ReplyDelete
  5. Comeinye dua org tu....bestkan bila kita tinggal hostel...kenangan...

    ReplyDelete
  6. Comel... budak kecik gini sentiasa dirindui.. :-)

    ReplyDelete
  7. comeynya anak-anak itu :)
    dulu akak pun ada kawan nama noris
    sekarang masing bawa haluan
    selamat hari lahir buat teman awak :)

    ReplyDelete
  8. Dptla mngu dpn mlpas rindu dgn diorg...dh dtg umh kn... :)

    ReplyDelete
  9. Dptla mngu dpn mlpas rindu dgn diorg...dh dtg umh kn... :)

    ReplyDelete
  10. @lieyalatif bestnya dapat balik kampung tu,,

    ReplyDelete
  11. @Ai Syah tu yang buat bertambah kerinduan kat dorang ni ..

    ReplyDelete
  12. @Chic Na selang setahun je Chicna.. hihihi

    ReplyDelete
  13. @HeNRieTTa JoSe iye, memang best.. semua pun dah jadi kenangan yang manis :)

    ReplyDelete
  14. @Tihara tq kak.. oh, kebetulan ye kak, nama Noris jugak :)

    ReplyDelete
  15. @ayut ye Ayut. tu yang tak sabar menanti tu..

    ReplyDelete