SAMBUTAN MAULIDUR RASUL PERINGKAT JABATAN

February 16, 2014



Selamat tengahari semua?.. Apa khabar ?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik... Alhamdulillah, kita masih bernafas di bumi Allah..

Hari ni, ada Sambutan Maulidur rasul di jabatan saya.. Ada pertandingan perarakan dan ada juga ceramah.. Yang penting, ada nasi beriyani gam.. hikhikhik..

Tahun ni, saya terpilih masuk pertandingan perarakan wakili bahagian.. Ni, baru je lepas habis majlis ni..  Alhamdulillah, bahagian saya menang Pertandingan Perarakan... hihi... Tema baju kitorang Orange+Grey... Gambar?.. Nanti saya share k.. Sekarang ni tak sempat....  Seronok bila ada majlis macam ni kan.. Dapat tambah ilmu, merapatkan hubungan sesama kita.. Ceramah tadi disampaikan Ustaz Mohamad Fairuz..


Ok, tu je setakat ni.. 


You Might Also Like

7 comments

  1. haah best dapat dengar ceramh tu
    majlis ilmu :)

    ReplyDelete
  2. wah! perarakan ..
    lame da sy xjoin perarakan ni..dulu wktu sekolah selalu la..hehe.=)

    ReplyDelete
  3. Tahniah bt bahagian ros sbb mng..msti cun ni.hahaha.

    ReplyDelete
  4. tahniah Rose..kalau kat sini, perarakan hanya lelaki yang join, perempuan duduk dalam dewan

    ReplyDelete
  5. dah tgk dah pic tadi.. serius cantik baju tu..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS