Tuesday, February 11, 2014

SIARAN LANGSUNG JDT LAWAN KEDAH MALAM INI!



Eh..eh.. Jangan percaya tajuk di atas.. Harap maaf  yer.. TIADA SIARAN LANGSUNG PERLAWANAN JDT MENENTANG KEDAH MALAM INI... Kalau nak tengok , kena datang Stadium Larkin.. Astro tunjuk perlawanan lain, begitu jugak dengan TV1.. 



Jom sama-sama kita tengok malam ni tau.. ada tak kat sini yang nak gi stadium jap lagi?.. Bolehlah kita jumpa... Sekarang ni tengah menghitung detik demi detik nak balik kerja.. Balik pukul 5 satgi. Nasib baik perjalan nak balik rumah 15 minit je.. Lepastu, perjalanan dari rumah nak ke stadium pun lebih kurang 15 minit jugak :)

Pagi tadi, husband saya dah gi beratur beli tiket.. Alhamdulillah, dapat tiketnya .. Jadi, malam ni dapat menonton di Stadium Larkin lah :)

Buat semua peminat-peminat bola sepak, jangan terlalu beremosi ok.. Kita tengok baik-baik. Tunjukkan teladan yang baik sesama kita. Walau berbeza pasukan yang kita sokong, jangan terlalu obses.. Wah, gitu.. hihihi..


- BIAR JASA JADI KENANGAN -


Semoga berjaya buat Pasukan Kedah !

11 comments:

  1. Saya bukanlah peminat bola sepak tegar tapi kadang2 tu saya suka juga teman kawan2 atau family menonton bola sepak di depan kaca tv. Untuk ke stadium memang mcm taknak je hehe. Selamat menonton :)

    ReplyDelete
  2. boleh la layan bola malam ni ;)

    ReplyDelete
  3. boleh la layan bola malam ni ;)

    ReplyDelete
  4. wah...peminat bola ni...noe dh lama x g stadium..

    ReplyDelete
  5. owhh. kena tgk dpn mata la eh..

    ReplyDelete
  6. wah syok le tgk live.
    peneman setia ros ni. bagus :-)

    ReplyDelete
  7. Ni tgk live ke aritu ros?ayut bce paper je esok ye.hihi

    ReplyDelete
  8. Memang tak ada harapanlah saya nak tengok. Huhu.

    ReplyDelete
  9. singgah jumaat melawat pn ros.. sihat ke?

    ReplyDelete