SUKU AKHIR KEDUA PIALA FA : KEDAH LAWAN JDT DI STADIUM DARUL AMAN

February 18, 2014



Sama-sama kita saksikan malam ni, perlawanan secara langsung antara Kedah menentang JDT di saluran 801, Astro Arena.

Tak sabar ni nak tengok .. Excited!

Pulun Kedah Pulun

 Untuk rekod, ni perlawanan suku akhir kedua. Suku akhir pertama, Selasa lepas di Stadium Larkin, Johor. JDT mendahului dengan jaringan 3 dan Kedah pula 1. JDT berkelebihan 2 gol..Tapi, dalam sukan bolasepak, apa-apa pun boleh berlaku. Bola itu bulat. Selagi belum tamat 90 minit masa perlawanan malam nanti, kedua-dua pasukan ada peluang :) 

Fikir positif.. 

Moga Kedah berjaya!



You Might Also Like

11 comments

  1. semoga Kedah berjaya..kaksura pun minat bola sepak tempatan..tak kira negeri mana main ..mesti tengok..:)

    ReplyDelete
  2. tengah cuba nak meminati sukan bola sepak...hehehe

    ReplyDelete
  3. aamiin
    x tgk pon.
    dok sorng sorng layan citer sendiri, kalau ada cikabe berebut remote le jwbnya.kikiki

    ReplyDelete
  4. Kedah tak ada rezeki la ros tahun ni...JDT menang kan....

    ReplyDelete
  5. pulut kedah pulut..
    aih..sedih betul..
    kalah pulak..
    nak marah pun ada..

    ReplyDelete
  6. x tahu nk komen apa sgt psl bola nih.. hihi.. so mcm mana eh? kedah menang x?

    ReplyDelete
  7. Bislah xdpt tgk feberet channel kalo suami akak de kt umah..memg bola la die tgk

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS