TONTON LIVE PAHANG LAWAN JDT !

February 07, 2014



Ada tak yang minat bola?.. Puan blog ni minat bola, jadi memang akan ada entry tentang bola la yer.. hihi..

Sebentar lagi, perlawanan yang ditunggu-tunggu.. Antara Pahang dan Johor Darul Takzim.. Bertempat di Stadium Darul Makmur, Kuantan. Sape yang tak berkesempatan nak ke stadium, jangan risau ye. Tengok je kat Astro Arena, saluran 801. haa, apalagi. Ambil remote dan alih siaran.. hikhik...


Semoga perjalanan perlawanan ini berjalan lancar je. No no no kontroversi lagi... 

Ini liga kita, ini rumah kita. 

wah gitu....

Tak mau gaduh-gaduh ok....


Peace :-)



You Might Also Like

7 comments

  1. Ohh peminat bola yer.. selamat menonton...

    ReplyDelete
  2. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. alaaah, bunda tak minat bola ..sorry..mane2 jer menang bunda sokong..

    ReplyDelete
  4. wah.. layan bola. ciksu layan TV3 je. hihi

    ReplyDelete
  5. dah tau dah puan blog minat bola.. tau sgt dahhhhh.. haha

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS