PERTUKARAN SUKA SAMA SUKA PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN DAN OPERASI) GRED N17

March 31, 2014



Dilema.. 

Saje buat entry ni, mana tahu kan ada rezeki nak bertukar. hihi..

Nak bertukar dari Johor Bahru ke Batu Pahat, Johor.

Jawatan : Pembantu tadbir(perkeranian dan operasi) Gred N17.

Tempat berkhidmat sekarang : Jabatan Kastam Johor Bahru.

Tempat ingin bertukar : Mana-mana Jabatan Persekutuan di Batu Pahat..

Sebab bertukar : Mengikut suami.

******

Dah mohon di HRMIS.. 

Dah post di FB Pertukaran Suka Sama Suka..

Harap ada yang terbaca entry ni.. Dan ada perkhabaran berita baik :)






You Might Also Like

24 comments

  1. Harap adalah yg ingin bertukar Ros. Ada rezeki cepat akan cepatlah dapatnya..

    ReplyDelete
  2. semoga ade khabar gembira yer.. amin~

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya dalam pencarian tukar suka sama suka :)

    ReplyDelete
  4. semoga ada perkhabaran baik ros...akak doakan..In Shaa Allah...

    ReplyDelete
  5. ni pon salah satu usaha kan..semoga dipermudahkan..
    kakak saya pon pjj..akak kat rawang, suaminya kat miri

    ReplyDelete
  6. semoga cpt dpt bertukar..macam saya yang masih menanti jawapan..perak ke kedah...tiada berita gembira lagi:(

    ReplyDelete
  7. semoga cpt dpt bertukar..macam saya yang masih menanti jawapan..perak ke kedah...tiada berita gembira lagi:(

    ReplyDelete
  8. dekat2 jelah ek... ingat nk tukar kl td heheh

    ReplyDelete
  9. semoga d permudahkanNYA, amin...

    ReplyDelete
  10. semoga dimurahkan rezeki ye. memang ssh nak tukar sekarang ni kan

    ReplyDelete
  11. kalau ada rezeki nak bertukar, ada lah nanti tu...insyaAllah

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah,,ada nanti tu..kerap2 la post kat fb tu..supaya orang tak terlepas tengok..

    ReplyDelete
  13. mudahan dapat lah dik...doa banyak2 je :)

    ReplyDelete
  14. owhh boleh ya...harap dipermudahkan amin :)

    ReplyDelete
  15. moga2 ada berita baik.. eloklah tu kan bertukar.. mmg tmpt isteri di sisi suami... :)

    ReplyDelete
  16. semoga cepat dapat...hehe sy dulu alhamdulillah 4 bulan je menunggu..tapi kl ke putrajaya je la..

    ReplyDelete
  17. la auami posting ke. smga dipermudahkan buat ros. ke bp tak la jauh sgt kan bila nk blk kg nnti..

    ReplyDelete
  18. Aarrgghhh..ros nk pindah batu pahat ke??? Makin dekat la kita nnt..hahaha.moga ada la yg mahu tukar...

    ReplyDelete
  19. Nak tukar melaka ke jb pun tak dapat lagi ni...alahai.

    ReplyDelete
  20. saya shima brtugas dri PUTRAJAYA nk tukar ke PULAU PINANG.
    sapa2 yg brmnat nk tukar dgn saya blh
    contct saya dgn segera. nk tukar sbb suami kerja di penang. URGENT..
    0174788280

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS