PERTUKARAN SUKA SAMA SUKA PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN DAN OPERASI) GRED N17



Dilema.. 

Saje buat entry ni, mana tahu kan ada rezeki nak bertukar. hihi..

Nak bertukar dari Johor Bahru ke Batu Pahat, Johor.

Jawatan : Pembantu tadbir(perkeranian dan operasi) Gred N17.

Tempat berkhidmat sekarang : Jabatan Kastam Johor Bahru.

Tempat ingin bertukar : Mana-mana Jabatan Persekutuan di Batu Pahat..

Sebab bertukar : Mengikut suami.

******

Dah mohon di HRMIS.. 

Dah post di FB Pertukaran Suka Sama Suka..

Harap ada yang terbaca entry ni.. Dan ada perkhabaran berita baik :)






Previous
Next Post »

24 comments

Click here for comments
31 March 2014 at 09:18 ×

Harap adalah yg ingin bertukar Ros. Ada rezeki cepat akan cepatlah dapatnya..

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 09:23 ×

SELAMAT PAGI
SINGGAH SINI

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 09:43 ×

semoga ade khabar gembira yer.. amin~

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 09:51 ×

semoga berjaya dalam pencarian tukar suka sama suka :)

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 09:53 ×

semoga ada perkhabaran baik ros...akak doakan..In Shaa Allah...

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 10:07 ×

ni pon salah satu usaha kan..semoga dipermudahkan..
kakak saya pon pjj..akak kat rawang, suaminya kat miri

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 10:18 ×

semoga cpt dpt bertukar..macam saya yang masih menanti jawapan..perak ke kedah...tiada berita gembira lagi:(

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 10:18 ×

semoga cpt dpt bertukar..macam saya yang masih menanti jawapan..perak ke kedah...tiada berita gembira lagi:(

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 11:18 ×

dekat2 jelah ek... ingat nk tukar kl td heheh

Balas
avatar
admin
lia
31 March 2014 at 11:21 ×

semoga d permudahkanNYA, amin...

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 11:25 ×

moga dipermudahkan. aminn

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 12:16 ×

semoga dimurahkan rezeki ye. memang ssh nak tukar sekarang ni kan

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 12:32 ×

kalau ada rezeki nak bertukar, ada lah nanti tu...insyaAllah

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 15:16 ×

InsyaAllah,,ada nanti tu..kerap2 la post kat fb tu..supaya orang tak terlepas tengok..

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 17:05 ×

semoga di permudahkan yaaa

Balas
avatar
admin
31 March 2014 at 17:41 ×

mudahan dapat lah dik...doa banyak2 je :)

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 10:07 ×

owhh boleh ya...harap dipermudahkan amin :)

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 12:00 ×

moga2 ada berita baik.. eloklah tu kan bertukar.. mmg tmpt isteri di sisi suami... :)

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 12:44 ×

semoga cepat dapat...hehe sy dulu alhamdulillah 4 bulan je menunggu..tapi kl ke putrajaya je la..

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 23:39 ×

la auami posting ke. smga dipermudahkan buat ros. ke bp tak la jauh sgt kan bila nk blk kg nnti..

Balas
avatar
admin
4 April 2014 at 07:35 ×

In shaa Allah ada rezki ros

Balas
avatar
admin
18 April 2014 at 14:14 ×

Aarrgghhh..ros nk pindah batu pahat ke??? Makin dekat la kita nnt..hahaha.moga ada la yg mahu tukar...

Balas
avatar
admin
Anonymous
23 October 2014 at 17:10 ×

Nak tukar melaka ke jb pun tak dapat lagi ni...alahai.

Balas
avatar
admin
Anonymous
30 October 2015 at 02:30 ×

saya shima brtugas dri PUTRAJAYA nk tukar ke PULAU PINANG.
sapa2 yg brmnat nk tukar dgn saya blh
contct saya dgn segera. nk tukar sbb suami kerja di penang. URGENT..
0174788280

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment