BETUL KE RASA SAKIT?






Iya ke rasa sakit???? 

Heee.. gurau je.. 

Patutlah berat badan saya ni asyik bertambah.. Rupanya tiap kali naik atas penimbang tak pernah rasa sakit.. hahahh. tak ada perasaan.  wehuu... Tapi, sejak start berdiet ni, dah mula rasa sakit bila naik atas penimbang... Hikhik..


Korang macam mana pulak?.. Rasa apa -apa tak?



Previous
Next Post »

18 comments

Click here for comments
11 April 2014 at 15:22 ×

Hihi... cute pulak conversation budak berdua tu. Mama mestilah rasa sakit hati berat tak turun-turun sayang oooiii!!

Balas
avatar
admin
11 April 2014 at 15:24 ×

rasa stress ada la berat xkurang2..hurmm..

Balas
avatar
admin
11 April 2014 at 15:40 ×

SUDAH APA NAK JAWAB HAHA

Balas
avatar
admin
11 April 2014 at 15:51 ×

Rasa sakit macamana kak??
Lampii sket. Hee

Balas
avatar
admin
11 April 2014 at 16:08 ×

persan kurus..
tak timbang dah..

Balas
avatar
admin
11 April 2014 at 16:28 ×

rasa sakit otak dan jiwa bila berat badan bertambah atau tak naik2...hik hik hik...that's why mommy's crying...ha ha ha...

Balas
avatar
admin
11 April 2014 at 22:22 ×

biasa2 je. hahaha...

Balas
avatar
admin
12 April 2014 at 00:22 ×

hahaha.. saya tak ambil kisah pun pasal berat badan.. asalkan x nmpak gemuk sangat.. (walaupun dah agak berisi ni.. )

Balas
avatar
admin
12 April 2014 at 02:59 ×

Hahaha . Pyka pon mcm sis jugak . :p

Balas
avatar
admin
12 April 2014 at 08:59 ×

ntahlah...bunda jarang naik kat penimbang tu...

Balas
avatar
admin
12 April 2014 at 09:38 ×

hehehehhe...mmg ada rasa sakit tu...terutama bila start diet...klu x diet...ok jer..

Balas
avatar
admin
13 April 2014 at 23:52 ×

saya trauma nak timbang huhu

kejap naik, kejap turun, kejap sama je -___-

Balas
avatar
admin
14 April 2014 at 15:05 ×

rasa terkejut kalau berat bdn naik.hahaa
ciksu bln ni naik 3 kilo.myb penangan makan manis kat CH kot.hahaha

Balas
avatar
admin
16 April 2014 at 16:21 ×

hihi mmg aa yg menjerit naik alat penimbang ni..hahaha

Balas
avatar
admin
18 April 2014 at 14:26 ×

Klu ayut rasa excited..hahahha.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment