BETUL KE RASA SAKIT? - INILAH REALITI

Friday, 11 April 2014

BETUL KE RASA SAKIT?






Iya ke rasa sakit???? 

Heee.. gurau je.. 

Patutlah berat badan saya ni asyik bertambah.. Rupanya tiap kali naik atas penimbang tak pernah rasa sakit.. hahahh. tak ada perasaan.  wehuu... Tapi, sejak start berdiet ni, dah mula rasa sakit bila naik atas penimbang... Hikhik..


Korang macam mana pulak?.. Rasa apa -apa tak?



18 comments:

  1. Hihi... cute pulak conversation budak berdua tu. Mama mestilah rasa sakit hati berat tak turun-turun sayang oooiii!!

    ReplyDelete
  2. rasa stress ada la berat xkurang2..hurmm..

    ReplyDelete
  3. Rasa sakit macamana kak??
    Lampii sket. Hee

    ReplyDelete
  4. persan kurus..
    tak timbang dah..

    ReplyDelete
  5. rasa sakit otak dan jiwa bila berat badan bertambah atau tak naik2...hik hik hik...that's why mommy's crying...ha ha ha...

    ReplyDelete
  6. hahaha.. saya tak ambil kisah pun pasal berat badan.. asalkan x nmpak gemuk sangat.. (walaupun dah agak berisi ni.. )

    ReplyDelete
  7. Hahaha . Pyka pon mcm sis jugak . :p

    ReplyDelete
  8. ntahlah...bunda jarang naik kat penimbang tu...

    ReplyDelete
  9. hehehehhe...mmg ada rasa sakit tu...terutama bila start diet...klu x diet...ok jer..

    ReplyDelete
  10. saya trauma nak timbang huhu

    kejap naik, kejap turun, kejap sama je -___-

    ReplyDelete
  11. rasa terkejut kalau berat bdn naik.hahaa
    ciksu bln ni naik 3 kilo.myb penangan makan manis kat CH kot.hahaha

    ReplyDelete
  12. hihi mmg aa yg menjerit naik alat penimbang ni..hahaha

    ReplyDelete
  13. Klu ayut rasa excited..hahahha.

    ReplyDelete