CARA DUDUK YANG BIASA KORANG BUAT !



SUMBER : FB MY NETWORK

Betul tak?..

Baik ngaku je.. Jangan nak tipu. hikhik.


Previous
Next Post »

29 comments

Click here for comments
24 April 2014 at 14:19 ×

tu mesti kt umah kipas atau air-cond takder, jadi panas nak angin sket....kikiki..

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 14:20 ×

hehe..biasa la tu..datang rumah orang kne sopan..nanti ape pulak dia ckp..kalau rumah sendiri dah biasa..

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 14:28 ×

duduk bersandar tapi tak adalah mengangkang macam tu ros...

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 14:39 ×

betul sgt la tu..kalo rumah orang pun duduk mcm tu memang nak kena penampo kokedai

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 15:03 ×

suka tau kartun tu..selalu jadi mangsa keadaan..huhuhu

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 15:36 ×

setuju!memang pun!hehe

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 16:10 ×

hahaha.betul la kot..

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 16:11 ×

hahahha ya betul... 100 markah

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 16:13 ×

hahahaha.. deqla ngaku jer.. yelah xkan nk buat sofa rumah org mcm kat rumah sendiri pulok kan.. kuajaq namanya tu.. kihkih..

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 16:32 ×

Hahaha, rasa selesa sangat.

P/s ye ke sis? Nanti saya usahakan lagi cari hadiah len. Tapi saya dah pos hari tu. Tapi guna pos biasa jew. Minta maaflah sis sebab tak sampai-sampai lagi.

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 16:35 ×

hehehe.. betul sangat.. malu nak ngaku =p

wish me luck can? kt entry ecah

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 16:46 ×

akak suka dok di lantai tapi kedua tangan letak kat sofa :)

Balas
avatar
admin
24 April 2014 at 23:39 ×

konfem la betul.. kekeke..

Balas
avatar
admin
25 April 2014 at 02:01 ×

hahaha...noe duduk dengan penuh sopan santun la ros..tutup rapat je kaki tu...hehehe

Balas
avatar
admin
25 April 2014 at 10:07 ×

hihihihihi deep truly..

Balas
avatar
admin
25 April 2014 at 12:57 ×

haha... takde lah smpi tekangkang...

Balas
avatar
admin
25 April 2014 at 13:47 ×

hehehe...ofkoss, kat umah gaya bebas..

Balas
avatar
admin
26 April 2014 at 20:32 ×

haha.. biasa la tu.. x kan kat ru,ah orang nk duduk lok laq plak. hehehe
menabung sini.. :)

Balas
avatar
admin
27 April 2014 at 05:47 ×

Sopan je duduk. Haha...

Balas
avatar
admin
29 April 2014 at 09:22 ×

Hahaha...no komen blh??:p

Balas
avatar
admin
29 April 2014 at 10:16 ×

kah3 knfirm mmg gni..hihi

Balas
avatar
admin
29 April 2014 at 10:21 ×

ha.. ha.. akak ngaku... angkat tangan tinggi2... dulu masa akak kecikkan... selalu tengok kat tv orang duk bersopan sangat akak kata akuni duk tak retiler gitu... adaker orang nak ambik jadi menantuni.. haa... ha...

Balas
avatar
admin
29 April 2014 at 15:43 ×

eh eh..betullah..hahahahah

Balas
avatar
admin
30 April 2014 at 01:16 ×

best pe wat camtu ... hehehee

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 11:57 ×

hahaha senyum sambil diam,..wakakaka

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment