CARA DUDUK YANG BIASA KORANG BUAT ! - INILAH REALITI

Thursday, 24 April 2014

CARA DUDUK YANG BIASA KORANG BUAT !



SUMBER : FB MY NETWORK

Betul tak?..

Baik ngaku je.. Jangan nak tipu. hikhik.


29 comments:

  1. tu mesti kt umah kipas atau air-cond takder, jadi panas nak angin sket....kikiki..

    ReplyDelete
  2. hehe..biasa la tu..datang rumah orang kne sopan..nanti ape pulak dia ckp..kalau rumah sendiri dah biasa..

    ReplyDelete
  3. duduk bersandar tapi tak adalah mengangkang macam tu ros...

    ReplyDelete
  4. betul sgt la tu..kalo rumah orang pun duduk mcm tu memang nak kena penampo kokedai

    ReplyDelete
  5. suka tau kartun tu..selalu jadi mangsa keadaan..huhuhu

    ReplyDelete
  6. hahahaha.. deqla ngaku jer.. yelah xkan nk buat sofa rumah org mcm kat rumah sendiri pulok kan.. kuajaq namanya tu.. kihkih..

    ReplyDelete
  7. Hahaha, rasa selesa sangat.

    P/s ye ke sis? Nanti saya usahakan lagi cari hadiah len. Tapi saya dah pos hari tu. Tapi guna pos biasa jew. Minta maaflah sis sebab tak sampai-sampai lagi.

    ReplyDelete
  8. hehehe.. betul sangat.. malu nak ngaku =p

    wish me luck can? kt entry ecah

    ReplyDelete
  9. akak suka dok di lantai tapi kedua tangan letak kat sofa :)

    ReplyDelete
  10. hahaha...noe duduk dengan penuh sopan santun la ros..tutup rapat je kaki tu...hehehe

    ReplyDelete
  11. haha... takde lah smpi tekangkang...

    ReplyDelete
  12. hehehe...ofkoss, kat umah gaya bebas..

    ReplyDelete
  13. haha.. biasa la tu.. x kan kat ru,ah orang nk duduk lok laq plak. hehehe
    menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  14. Hahaha...no komen blh??:p

    ReplyDelete
  15. ha.. ha.. akak ngaku... angkat tangan tinggi2... dulu masa akak kecikkan... selalu tengok kat tv orang duk bersopan sangat akak kata akuni duk tak retiler gitu... adaker orang nak ambik jadi menantuni.. haa... ha...

    ReplyDelete
  16. best pe wat camtu ... hehehee

    ReplyDelete
  17. hahaha senyum sambil diam,..wakakaka

    ReplyDelete