Wednesday, April 09, 2014

ENTRY BUNGA SAKURA JADI PILIHAN





Alhamdulillah.. Entry BUNGA SAKURA DI KEDAH mendapat perhatian pengunjung blog saya ni.. Ramai yang mencari berkenaan bunga sakura dan terjumpa blog saya ni :)

Saya buat entry ni pada 6 April.. Selepas mendapat tahu dari akhbar Sinar Harian dan juga dari adik saya di Kedah.. Dalam masa sehari, itulah jumlah view nya.. Ramai yang terjumpa blog saya rupanya..  Terima kasih buat semua yang berkunjung ke blog saya ni :)

*Walau tak meletop macam entry blogger lain, tapi pada saya, amat tinggi bagi saya jumlahnya ..



17 comments:

  1. owhhh..bestnya ramai pengunjung :)

    ReplyDelete
  2. a'ah..ramai yang nak tgk entry bunga sakura di kedah..hope sempat lagi balik hujung bln nanti nak bergambaar di sana..hehe

    ReplyDelete
  3. sekarang ni ramai hapdet pasal bunga sakura tu.. ecah suka tngok gambar2..

    ReplyDelete
  4. sekarang ne musim bunga ^^

    p/s: mudahan akak cepat pregnant Aamin :)

    ReplyDelete
  5. memang ramai yg share pasal sakura malaysia nih. dh tentu ramai yang berminat dgn n3 ini kan~

    ReplyDelete
  6. salam Roshazareeza ..
    lekat kat google search.. hihi.. tahniah pencapaian yg mengagumkan :)

    ade ternampak pokok sakura versi mesia ni.. cantikk^^

    ReplyDelete
  7. Wow..pandai main SEo ye..kena dengan keyword memang masyuk la uv...

    ReplyDelete
  8. Ehehe Penang pun ber-sakura juga. All fully blossom! ^^ Lawa cantik

    ReplyDelete
  9. tahniah
    ramai nak tau kan
    ross, ciksu guna ikan temenung je.goreng garing2 .hihi.ikan temenung ikn peberet ciksu.

    kalau nak ikan lain buat je.. selera masing2.hihi

    ReplyDelete
  10. tahniah tau! Sally punya entry pasal Pepero :)

    ReplyDelete
  11. meletop dah tu. hampir 1k pv..

    ReplyDelete
  12. bunga sakura merata2 skang ni .... kat tempat noe ni pun sama

    ReplyDelete
  13. Wah..byk yg view..sesuatu yg xdijangka la ye.. ;)

    ReplyDelete