KITA TENGOK ULTRAMAN DULU !


Ni cerita 2 minggu sudah. Masa kakak saya datang rumah.. Kakak saya bailk kampung rumah mertua dia kat Mersing,. Lepas tu singgah rumah saya pula di JB. Dorang sampai hari Rabu, dalam pukul 2 macam tu. saya kerja hari tu. So, bila kakak saya sampai, saya suruh dorang rehat -rehat dulu sementara tunggu saya balik kerja pukul 5 petang. Esoknya, hari Khamis tu baru saya ambil cuti :)

Masa sampai tu, terus anak-anak sedara saya ni nak tengok Ultraman. Siap bawak cd dari rumah tu.. hihihi.. Memang minat sangat ngan Ultraman. Segala jenis ultraman dorang tahu. hahahah..


Tengok tu kusyuk je tengok tv. Ibu dia snap gambar pun tak perasan :)




Previous
Next Post »

10 comments

Click here for comments
1 April 2014 at 16:06 ×

Tekun sungguh mereka melayan ultraman tu Ros :)

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 16:39 ×

sama macam anak sedara mv mmg minat ultaman

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 22:42 ×

biasa la.. budak2.. dulu saya masa kecik2 layan jugak ultraman ni.. heheh
menabung sini..

Balas
avatar
admin
1 April 2014 at 23:35 ×

hihi.layan.lma dh tak tgk ultraman

Balas
avatar
admin
2 April 2014 at 06:12 ×

Layan sungguh tengok Ultraman tu hahahaaa :D

Balas
avatar
admin
lia
2 April 2014 at 12:13 ×

haaa akak ni da naik hapal nama otomen.. mujur mmg suka tgk katun he3

Balas
avatar
admin
4 April 2014 at 08:05 ×

Anak anak akak pun minat...tp diorg pgil agomen

Balas
avatar
admin
4 April 2014 at 16:53 ×

ultraman ni kira macam superhero sepanjang zaman.dr zaman kita dulu2 smp zaman anak kita suka ultraman.anak sy pun sama macam anak sedara awk ni ros

Balas
avatar
admin
18 April 2014 at 14:16 ×

Bdk2 x mmg knalla semua ultraman....ank sdara ayut sama je

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment