KITA TENGOK ULTRAMAN DULU !

April 01, 2014


Ni cerita 2 minggu sudah. Masa kakak saya datang rumah.. Kakak saya bailk kampung rumah mertua dia kat Mersing,. Lepas tu singgah rumah saya pula di JB. Dorang sampai hari Rabu, dalam pukul 2 macam tu. saya kerja hari tu. So, bila kakak saya sampai, saya suruh dorang rehat -rehat dulu sementara tunggu saya balik kerja pukul 5 petang. Esoknya, hari Khamis tu baru saya ambil cuti :)

Masa sampai tu, terus anak-anak sedara saya ni nak tengok Ultraman. Siap bawak cd dari rumah tu.. hihihi.. Memang minat sangat ngan Ultraman. Segala jenis ultraman dorang tahu. hahahah..


Tengok tu kusyuk je tengok tv. Ibu dia snap gambar pun tak perasan :)




You Might Also Like

10 comments

  1. Tekun sungguh mereka melayan ultraman tu Ros :)

    ReplyDelete
  2. sama macam anak sedara mv mmg minat ultaman

    ReplyDelete
  3. biasa la.. budak2.. dulu saya masa kecik2 layan jugak ultraman ni.. heheh
    menabung sini..

    ReplyDelete
  4. hihi.layan.lma dh tak tgk ultraman

    ReplyDelete
  5. Layan sungguh tengok Ultraman tu hahahaaa :D

    ReplyDelete
  6. haaa akak ni da naik hapal nama otomen.. mujur mmg suka tgk katun he3

    ReplyDelete
  7. Anak anak akak pun minat...tp diorg pgil agomen

    ReplyDelete
  8. ultraman ni kira macam superhero sepanjang zaman.dr zaman kita dulu2 smp zaman anak kita suka ultraman.anak sy pun sama macam anak sedara awk ni ros

    ReplyDelete
  9. Bdk2 x mmg knalla semua ultraman....ank sdara ayut sama je

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion