KEYWORD : MANISHA KOIRALA DAN AMIR KHAN - INILAH REALITI

Thursday, 29 May 2014

KEYWORD : MANISHA KOIRALA DAN AMIR KHAN




Buka nuffnang, saje nak tengok keyword.. Macam biasa, resepi ayam masak kicap masih ramai yang mencari. Tapi, hati ni tertarik dengan keyword kedua yang dicari tu. 

"minta tema gambar amisha koirila dan amir khan"


Kalau pelakon bollywood yang saya minat tu, namanya Manisha Koirala.. Bukan Amisha Koirila. hikhik.. 

Ramai yang cari keyword ni minggu lepas. Kenapa eh?.. 



9 comments:

  1. uiks...banyaknye...ada gossip boliwod terkini kot...hehehe....

    ReplyDelete
  2. kita pun minat amir khan.. dia comel masa muda2..hehe

    ReplyDelete
  3. unik sgt keyword tu he3

    ReplyDelete
  4. Manisha Koirala sy suka mata dia..lawa!

    ReplyDelete
  5. Dorang bosan agaknya tu yg carik gambar amir khan tu ;D

    ReplyDelete
  6. hehe. entah ape la yg dia cari tu eh.. hehe

    ReplyDelete
  7. minat juga dua-dua artis bollywood tu

    ReplyDelete