KEYWORD : MANISHA KOIRALA DAN AMIR KHAN




Buka nuffnang, saje nak tengok keyword.. Macam biasa, resepi ayam masak kicap masih ramai yang mencari. Tapi, hati ni tertarik dengan keyword kedua yang dicari tu. 

"minta tema gambar amisha koirila dan amir khan"


Kalau pelakon bollywood yang saya minat tu, namanya Manisha Koirala.. Bukan Amisha Koirila. hikhik.. 

Ramai yang cari keyword ni minggu lepas. Kenapa eh?.. 



Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
29 May 2014 at 09:33 ×

uiks...banyaknye...ada gossip boliwod terkini kot...hehehe....

Balas
avatar
admin
29 May 2014 at 10:13 ×

kita pun minat amir khan.. dia comel masa muda2..hehe

Balas
avatar
admin
lia
29 May 2014 at 10:19 ×

unik sgt keyword tu he3

Balas
avatar
admin
29 May 2014 at 15:44 ×

Manisha Koirala sy suka mata dia..lawa!

Balas
avatar
admin
29 May 2014 at 16:28 ×

Dorang bosan agaknya tu yg carik gambar amir khan tu ;D

Balas
avatar
admin
31 May 2014 at 12:48 ×

hehe. entah ape la yg dia cari tu eh.. hehe

Balas
avatar
admin
1 June 2014 at 09:29 ×

minat juga dua-dua artis bollywood tu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment