NASI GORENG ALA THAI

May 15, 2014


Ni antara menu masa dok kalut nak pindah haritu. hihi.. Maklumlah, masa dok mengemas nak pindah, masa la sempat nak masak kan.. Siang kerja. Balik kerja pukul 5.30 terus memulakan operasi mengemas. Dapur gas segala bagi semua dah letak dalam kotak elok-elok, siap solutape. hahahha.. Maknanya, memang tak dapat nak memasaklah kan . (Alasan..alasan.. hihihi)



Nasi goreng ala Thai dan fresh orange.. 

Tak pernah makan kat kedai ni. Saje order nasi goreng thai. Bila dapat, eh macam ni rupanya nasi goreng thai. Warna kuning nasi dia. Nasib baik ada udang kan. hikhik.. 



You Might Also Like

19 comments

  1. lain benor nasik goreng thai dia tu...

    ReplyDelete
  2. heheh..sib baik ada udang nasi goreng thai ni :)

    ReplyDelete
  3. macam nasi goreng kunyit je huhu

    ReplyDelete
  4. nasik goreng susah nak dapat yg ada udang besar2 mcm tu.. yummysss ;)

    ReplyDelete
  5. wow udang.bapak bapak besarnya! best2.

    ReplyDelete
  6. wahh awal2 packing dapur yer, alasan sangat u. hihihi owh gitu ker pulak nasi goreng ala thai nyer, kalau ala mamak lagu mana la kaler nyer yer. hik hiuk tapi menarik jugak buh udang besar2 lagu tu.

    ReplyDelete
  7. macam sedap je ros.. menarik kaler kuning tu..

    ReplyDelete
  8. Udang dia tu buat terliur tengok tu..
    Salam ziarah dari bunda...

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum... roshazareeza,

    sedap nasik goreng ala thai tu kan..

    mselim3

    ReplyDelete
  10. complete with fresh orange tu.... wahhhhhh

    ReplyDelete
  11. meriah ngn udang... msti sedap nih

    ReplyDelete
  12. mcm pelik je nasi goreng thai gitu.
    nasi goreng thai kan buh serai..
    eh ke tu nasi goreng tomyam..
    entah.. asal suka je buh namakan?

    ReplyDelete
  13. sesekali makan kat luar pun okey..tambah kalau penat..sedapnya udang

    ReplyDelete
  14. eh lain mcm ja nasik goreng thai ni :) tapi klo sedap ok la kan

    ReplyDelete
  15. nyum2.. macam sedap je.. udang tu nampak mengliurkan

    ReplyDelete
  16. owh.. macam ni.. saya x pernah lagi nasi goreng ala thai.. paling dekat pnah try, nasi goreng tom yam.. hehe
    menabung sini.. :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS