NASI GORENG ALA THAI


Ni antara menu masa dok kalut nak pindah haritu. hihi.. Maklumlah, masa dok mengemas nak pindah, masa la sempat nak masak kan.. Siang kerja. Balik kerja pukul 5.30 terus memulakan operasi mengemas. Dapur gas segala bagi semua dah letak dalam kotak elok-elok, siap solutape. hahahha.. Maknanya, memang tak dapat nak memasaklah kan . (Alasan..alasan.. hihihi)



Nasi goreng ala Thai dan fresh orange.. 

Tak pernah makan kat kedai ni. Saje order nasi goreng thai. Bila dapat, eh macam ni rupanya nasi goreng thai. Warna kuning nasi dia. Nasib baik ada udang kan. hikhik.. 



Previous
Next Post »

19 comments

Click here for comments
15 May 2014 at 16:05 ×

lain benor nasik goreng thai dia tu...

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 16:06 ×

heheh..sib baik ada udang nasi goreng thai ni :)

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 16:10 ×

macam nasi goreng kunyit je huhu

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 16:20 ×

nasik goreng susah nak dapat yg ada udang besar2 mcm tu.. yummysss ;)

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 16:38 ×

wow udang.bapak bapak besarnya! best2.

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 16:42 ×

wahh awal2 packing dapur yer, alasan sangat u. hihihi owh gitu ker pulak nasi goreng ala thai nyer, kalau ala mamak lagu mana la kaler nyer yer. hik hiuk tapi menarik jugak buh udang besar2 lagu tu.

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 18:54 ×

macam sedap je ros.. menarik kaler kuning tu..

Balas
avatar
admin
15 May 2014 at 18:54 ×

Udang dia tu buat terliur tengok tu..
Salam ziarah dari bunda...

Balas
avatar
admin
16 May 2014 at 00:33 ×

Assalammualaikum... roshazareeza,

sedap nasik goreng ala thai tu kan..

mselim3

Balas
avatar
admin
lia
16 May 2014 at 10:04 ×

complete with fresh orange tu.... wahhhhhh

Balas
avatar
admin
16 May 2014 at 15:28 ×

meriah ngn udang... msti sedap nih

Balas
avatar
admin
16 May 2014 at 16:20 ×

mcm pelik je nasi goreng thai gitu.
nasi goreng thai kan buh serai..
eh ke tu nasi goreng tomyam..
entah.. asal suka je buh namakan?

Balas
avatar
admin
16 May 2014 at 16:47 ×

sesekali makan kat luar pun okey..tambah kalau penat..sedapnya udang

Balas
avatar
admin
16 May 2014 at 17:11 ×

eh lain mcm ja nasik goreng thai ni :) tapi klo sedap ok la kan

Balas
avatar
admin
16 May 2014 at 20:11 ×

nyum2.. macam sedap je.. udang tu nampak mengliurkan

Balas
avatar
admin
18 May 2014 at 01:53 ×

owh.. macam ni.. saya x pernah lagi nasi goreng ala thai.. paling dekat pnah try, nasi goreng tom yam.. hehe
menabung sini.. :)

Balas
avatar
admin
23 May 2014 at 20:17 ×

Ni ros pindah mana ni?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment