PIALA THOMAS MILIK JEPUN!



Akhirnya terjawab sudah siapa yang dapat membawa pulang Piala Thomas... Piala yang amat diidamkan oleh Malaysia dan Jepun.. 

Tahniah buat Jepun kerana memenangi Piala Thomas buat kali pertama.

Juga sekalung tahniah buat Malaysia.. Yang penting usaha itu sentiasa. Semangat melawan itu ada. Tahniah buat semua pemain Malaysia. Kita tewas 2-3.. 




Ps: Sedikit kecewa dengan sikap segelintir rakyat kita. Belum tamat perlawanan, dah tulis macam-macam kat fb. Kata-kata negatif, yang tak beri sokongan langsung buat pasukan negara kita. Apapun sekali lagi tahniah diucapkan :)




Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
26 May 2014 at 07:41 ×

yaehh...apapun Tahniah
Malaysia naib juara :)

Balas
avatar
admin
26 May 2014 at 07:47 ×

masuk final pun dah rasa bangga . xde rezeki nak menang lg

Balas
avatar
admin
26 May 2014 at 11:16 ×

tahniah jepun... hehe..

Balas
avatar
admin
27 May 2014 at 23:18 ×

Nihon Omedetou!
Malaysia mata gambatte kudasai xD

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment