VITAGEN TETAP JADI PILIHAN



Selamat pagi semua :)

Apa khabar?.. Moga semuanya sihat sahaja ok...

Vitagen.. Sape yang suka minum vitagen?.. Saya! Eh, sendiri tanya, sendiri jawab pulak. hikhik..

Dari dulu sampa sekarang, ni lah jadi pilihan.. Perisa yang paling saya suka sebenarnya perisa anggur. Yang macam kat gambar bawah ni, saya beli yang kurang gula.. Sedap...


Yakult pun saya suka jugak :)



Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
6 May 2014 at 08:10 ×

dah lama tak minum vitagen gara-gara dah jemu.. sebab sebelum ni boleh dikatakan setiap hari pasti akan ada stok.. hehehe..

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 08:10 ×

suka semua vitagen ke yakult ke..

bakteria baik..

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 08:11 ×

oh, air ni bagus untuk mengurangkan keputihan..masa preggy dulu ada masalah ni..

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 08:46 ×

Rumah kakak semua suka melainkan abang kureng sikit. Tapi walau less sugar tetap manis kan Ros..

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 08:50 ×

bagus amik yg kurang gula.lebihkan gula dalam senyuman x pa.hihi :)

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 09:08 ×

anak2 akk suka sgt ni... akk pun terikut minum....hhee

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 09:43 ×

tak boleh nak angkat tangan sebab saya minum yakult ;)

Balas
avatar
admin
6 May 2014 at 11:54 ×

ya anak2 Mv pun suka ni..mv jer kurang..klik2

Balas
avatar
admin
7 May 2014 at 16:35 ×

deqla suka tp jarang sgt beli..huhuhu..

Balas
avatar
admin
8 May 2014 at 18:05 ×

Akak n anak anak akak pun suka vitagen

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment