VITAGEN TETAP JADI PILIHAN

May 06, 2014



Selamat pagi semua :)

Apa khabar?.. Moga semuanya sihat sahaja ok...

Vitagen.. Sape yang suka minum vitagen?.. Saya! Eh, sendiri tanya, sendiri jawab pulak. hikhik..

Dari dulu sampa sekarang, ni lah jadi pilihan.. Perisa yang paling saya suka sebenarnya perisa anggur. Yang macam kat gambar bawah ni, saya beli yang kurang gula.. Sedap...


Yakult pun saya suka jugak :)



You Might Also Like

13 comments

  1. dah lama tak minum vitagen gara-gara dah jemu.. sebab sebelum ni boleh dikatakan setiap hari pasti akan ada stok.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. suka semua vitagen ke yakult ke..

    bakteria baik..

    ReplyDelete
  3. oh, air ni bagus untuk mengurangkan keputihan..masa preggy dulu ada masalah ni..

    ReplyDelete
  4. Rumah kakak semua suka melainkan abang kureng sikit. Tapi walau less sugar tetap manis kan Ros..

    ReplyDelete
  5. bagus amik yg kurang gula.lebihkan gula dalam senyuman x pa.hihi :)

    ReplyDelete
  6. anak2 akk suka sgt ni... akk pun terikut minum....hhee

    ReplyDelete
  7. tak boleh nak angkat tangan sebab saya minum yakult ;)

    ReplyDelete
  8. ya anak2 Mv pun suka ni..mv jer kurang..klik2

    ReplyDelete
  9. deqla suka tp jarang sgt beli..huhuhu..

    ReplyDelete
  10. Akak n anak anak akak pun suka vitagen

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS