Monday, June 30, 2014

DOA SELESAI IFTAR

Dah berbuka puasa ke ?.. Alhamdulillah... Dapat kita menunaikan puasa pada hari ni.. Jom sama-sama baca doa apabila selesai berbuka puasa...
Saturday, June 28, 2014

HAMPER CABUTAN BERTUAH

Malam tadi, suami saya ada perjumpaan kelab. Kelab Petanda. Bagi 'meraikan' kemasukan ahli baru. Ahlinya ialah anggota tentera y...
Wednesday, June 25, 2014

NUFFNANG BERWAJAH BARU !

Petang tadi buka akaun Nuffnang.. Saja nak tengok-tengok.. Eh sekali dah lain la.  Dah berubah wajah..  Eh semalam dashboard blo...
Monday, June 23, 2014

MASALAH DASHBOARD !!

Ni kisah petang tadi.. Berlarutan hingga kini.. Oh my dashboard.. Bila bukak dashboard, hanya ada satu je blog yang terpapar.. Bila klik...
Sunday, June 22, 2014

BALIK KE JB SEMULA ...

Selamat pagi semuanya :) Apa khabar?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik..  Hari ni mula menulis kembali....
Monday, June 16, 2014

ULANGTAHUN KE 5

Semalam boleh pulak tak perasan tarikh.. Rupanya semalam, 15.06.2014. Ulangtahun masuk kerja yang ke 5 sebagai penjawat awam.. Kejap j...
Sunday, June 15, 2014

PERKONGSIAN

Perkongsian buat semua..  ********** Kadang-kadang kita tak jelas maksudnya kan.. Boleh jadikan ini sebagai rujukan untuk ...
Sunday, June 15, 2014

Kehilangan Follower ?

Pernah tak korang terperasan yang jumlah follower korang berkurangan?.. Ke tak perasan sebab tak tengok pun jumlah  follower korang?.. h...
Sunday, June 15, 2014

TAZKIRAH PAGI

SUMBER : FB IKIM FM Selamat memulakan tugas pada yang bekerja hari ni,,.  Selamat berhujung minggu pada yang masih bercuti.. ...
Powered by Blogger.