WORDLESS WEDNESDAY #49: BERUS IKEA




Pergi IKEA last week.. Singgah kejap masa gi kursus di Putrajaya.. Oleh kerana pemergian tak dirancang dan naik kenderaan jabatan, so tak tahu sangat nak beli ape.. Last-last  beli berus ni. Pun boleh. hahaha.. Dia tulis berus cuci pinggan.. Bila bawak balik rumah, husband kata macam berus tandas je. hahah.. Pulak dah.. 


Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
25 June 2014 at 13:12 ×

hahaha.. kelakar la rose ni

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 13:42 ×

haha saya pula ingat macam berus gigi tadi, hihi

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 15:01 ×

kalau sekali tgk mcm berus gigi pun hado..tp bila baca oh berus pinggan..hehe :P

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 15:37 ×

Hahah, macam berus gigi pun ada.

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 15:46 ×

ingatkan berus gigi tadi. kehkehkeh

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 16:09 ×

haah...macam berus tandas. Hmmm...suatu lagi misteri dunia yang perlu dirungkaikan.

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 16:31 ×

Macam cuci botol susu anak akak jer rose :)

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 17:58 ×

rasanya berus tandas..hihihi

Balas
avatar
admin
25 June 2014 at 18:40 ×

pencuci pinggan?? pelik je nampak huhuh

Balas
avatar
admin
26 June 2014 at 13:05 ×

Erkkk...
Nampak besar berus ni..

Balas
avatar
admin
30 June 2014 at 17:11 ×

berus tandas pun boleh

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment