19 RAMADHAN ... - INILAH REALITI

Thursday, 17 July 2014

19 RAMADHAN ...


Selamat pagi.. Apa khabar? Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik :)
Alhamdulillah.. Hari ni kita menginjak ke 19 Ramadhan :)

Jom hayati bersama :


p/s : Semalam terpaksa cuti sakit sebab sakit perut.. Salah makan.. Kena beringat bila membeli juadah di luar :(


16 comments:

  1. betul tue banyak dah org sakit perut akibat beli di luar

    ReplyDelete
  2. Sekejap jer Ramadhan dah nak meninggalkan kita kan..huhuhu

    ReplyDelete
  3. salam 19 Ramadhan..

    mmg kena hati2 sangat pilih makanan..

    ReplyDelete
  4. kjap je ye ramadhan nie.. huhu.. rs cam br je puase

    ReplyDelete
  5. kena tawakal bler beli makanan d luar kan... hurmmmmm

    ReplyDelete
  6. betul tu..kena beringat beli juadah diluar..akak pernah jugak beli bubur kacang yang basi tahun lepas..serik..taknak dah beli kat gerai tu..:)

    ReplyDelete
  7. selamat petang...
    semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  8. Ramai yang beli juadah kat bazar termasuklah saya. Sebab bulan lain x jumpe kan? :)
    Harap janganlah kene food poisoning ni.

    ReplyDelete
  9. get well soon ye...arituh kite pon sakit perut, buka tak buleh makan pedas2 sngt... :D

    ReplyDelete
  10. ala kesian..get well soon, better msk dirumah, insyallah kebersihan terjamin

    ReplyDelete
  11. alahai sian ros.
    cmna hri ni.oke ke?
    hti hti ye..
    salam ramadan ke 20

    ReplyDelete
  12. Klik Nuff The Kasihs.
    Jom join sini. It's July Giveaway
    Tamat 20 Julai, esok.

    ReplyDelete
  13. Salam Ramadhan roa..hati nih dh 20 ramadhan kan

    ReplyDelete
  14. mak selalu pesan, kalau pergi bazaar atau beli kat luar hati2.. ade jgak berapa org member time bulan puasa ni kena food poisoning.. huhu

    ReplyDelete