19 RAMADHAN ...


Selamat pagi.. Apa khabar? Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik :)
Alhamdulillah.. Hari ni kita menginjak ke 19 Ramadhan :)

Jom hayati bersama :


p/s : Semalam terpaksa cuti sakit sebab sakit perut.. Salah makan.. Kena beringat bila membeli juadah di luar :(


Previous
Next Post »

16 comments

Click here for comments
17 July 2014 at 09:39 ×

betul tue banyak dah org sakit perut akibat beli di luar

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 09:43 ×

Sekejap jer Ramadhan dah nak meninggalkan kita kan..huhuhu

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 11:03 ×

thanks sharing ros..

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 11:13 ×

salam 19 Ramadhan..

mmg kena hati2 sangat pilih makanan..

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 14:40 ×

kjap je ye ramadhan nie.. huhu.. rs cam br je puase

Balas
avatar
admin
lia
17 July 2014 at 15:04 ×

kena tawakal bler beli makanan d luar kan... hurmmmmm

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 15:31 ×

betul tu..kena beringat beli juadah diluar..akak pernah jugak beli bubur kacang yang basi tahun lepas..serik..taknak dah beli kat gerai tu..:)

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 15:44 ×

selamat petang...
semoga cepat sembuh...

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 16:16 ×

Ramai yang beli juadah kat bazar termasuklah saya. Sebab bulan lain x jumpe kan? :)
Harap janganlah kene food poisoning ni.

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 16:52 ×

get well soon ye...arituh kite pon sakit perut, buka tak buleh makan pedas2 sngt... :D

Balas
avatar
admin
18 July 2014 at 11:49 ×

ala kesian..get well soon, better msk dirumah, insyallah kebersihan terjamin

Balas
avatar
admin
18 July 2014 at 15:23 ×

alahai sian ros.
cmna hri ni.oke ke?
hti hti ye..
salam ramadan ke 20

Balas
avatar
admin
19 July 2014 at 18:52 ×

Klik Nuff The Kasihs.
Jom join sini. It's July Giveaway
Tamat 20 Julai, esok.

Balas
avatar
admin
19 July 2014 at 19:01 ×

Salam Ramadhan roa..hati nih dh 20 ramadhan kan

Balas
avatar
admin
20 July 2014 at 07:55 ×

mak selalu pesan, kalau pergi bazaar atau beli kat luar hati2.. ade jgak berapa org member time bulan puasa ni kena food poisoning.. huhu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment