AMARAN SECARA HALUS

July 01, 2014


Ternampak peringatan mesra ni di fb.. Sungguh halus butir bicaranya. Hihi. Tapi, inilah realitinya kan?. Memang ramai je yang buat macam tu kan.. Silakan terasa :)


Kat manalah agaknya ni.. hikhik..


You Might Also Like

11 comments

  1. halus tetapi makan dalam...ha ha ha...

    ReplyDelete
  2. hihi.sapa yg rajin pi ambik gambar tu

    ReplyDelete
  3. hahahaha amaran sinis namanya ni..

    ReplyDelete
  4. ehehe lawak plak..arahan lembut tu...:D

    ReplyDelete
  5. salam singgah. amboi jenuh terasa. hehehee. kat mana la tu ye?

    ReplyDelete
  6. Betul jugak tu ros.. kalau nak ambil duit kat ATM tu jgn lah parking kat pam tu.. akak pernah tunggu org tu rupanya nak pergi cucuk duit jer.. bukan nak isi minyak.. udah lama akak menunggu..

    ReplyDelete
  7. ramai aje yang buat cenggini. tak kuarkan duit pun kekadang tu pi nyopping dalam stesen tuh.

    ReplyDelete
  8. ekkkk selalu gak buat gini.. malulahh.. hihihi

    ReplyDelete
  9. hehehe...halus n mendalam tuh...aadehhh

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS