CHOCODATE DARI YUSOOF TAIYOB - INILAH REALITI

Monday, 14 July 2014

CHOCODATE DARI YUSOOF TAIYOB



Saya beli CHOCODATE ni masa seminggu sebelum puasa lagi.. Saje beli, macam teringin pulak, makan kurma yang ada badam dan siap bersalut coklat.. hihi.. Tapi, saya tak makan time berbuka puasa pun. Time berbuka makan kurma biasa je. Saya lagi suka makan time sahur.. 


Sesekali makan, ok kot. Saya ni tak boleh nak makan selalu, macam manis pula bila dah salut coklat. Lagi suka kurma yang biasa, yang tak disalut tu :)



11 comments:

  1. ciksu ada jga beli hri tu.saja nk try.
    tp ambik yg kecik.
    RM3 ada la 3 ketui.
    rasa manis la.badam pon x ranggup mana.. sedap wasem lagi. hihi..

    ReplyDelete
  2. ecah pun suka chocodate.. tenenene

    ReplyDelete
  3. wahhh..baru berkira-kira nak beli heheh

    ReplyDelete
  4. wahhh..baru berkira-kira nak beli heheh

    ReplyDelete
  5. dah try..ok la not bad..tapi mcm liat2 sikit..haha..

    ReplyDelete
  6. manis sangat ke? mungkin coklat dan kurma tak sesuai digabungkan.huhu

    ReplyDelete
  7. sedap kalau badamnya rangup.. buat sendri pun boleh juga..ikt selera.hehe..itu pun kalau rajin

    ReplyDelete
  8. sy cukup suka chocodate ni..sbb ada 3 dalm satu, coklat, kurma n badam..kalau mkan tak cukup satu.

    ReplyDelete
  9. mkn yg biasa punye lg best kan ros

    ReplyDelete