KAD RAYA KEDUA RAMADHAN 2014

July 24, 2014



Kad raya kedua yang diterima dari rakan blogger pada tahu ni.. Dari Jijah.. Terima kasih Jijah.. Alhamdulillah, Jijah pun dapat cuti raya kan. Dapat balik beraya di Semenanjung :)

Inilah dia kad nya :


Ramai rakan blogger yang beri kad raya kepada pengunjung blog mereka tahun ni.. Saya ni belum berkesempatan lagi nak memberi kad raya tahun ni.. Tapi, mana tahu tahun depan ada kesempatan kan.. hihihi...



You Might Also Like

19 comments

  1. tahun depan jgn lupa bagi kat akak kad raya yer.. hehehe

    ReplyDelete
  2. salam singgah. alhamdulillah tradisi lama ni masih boleh diteruskan dengan networking blogger ni. seronok kan ^_^

    ReplyDelete
  3. Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

    Pohon maaf zahir dan batin….

    Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

    Makan ketupat rendang tu ingat2 le kite heheheeheh

    ReplyDelete
  4. comelnya kad raya tu.sekarang kalau nak kad raya kena buat sendiri.kat kedai tak banyak pilihan..huhu

    ReplyDelete
  5. alaa...kad raya comel..tahun depan kita pon nak buat jgk..haha..

    ReplyDelete
  6. tu la saya pon tak kesempatan nak buat kad raya blog sendiri..ramai gak blogger yang buat kad raya..bagus jugak..xde le tradisi antar kad raya tu pupuskan..

    ReplyDelete
  7. Insya-Allah tahun depan moga diberi peluang buat kakak juga utk memberi kawan-kawan.

    Selamat Hari Raya & maaf zahir batin dari kakak ye Ros.

    ReplyDelete
  8. comel-comel. nanti sis tunggu kad raya dari saya pula ye. ^^,

    tapi xtaulah dapat bilanya.

    ReplyDelete
  9. dah sampai ye.
    tahniah ros:-)
    cntikkan.ciksu pon xda kesempatan nk beri pd rakan blogger pon lagi.hukhuk

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS