KAD RAYA PERTAMA RAMADHAN 2014 - INILAH REALITI

Monday, 21 July 2014

KAD RAYA PERTAMA RAMADHAN 2014



Inilah kad raya pertama yang saya terima pada tahun ni :) Terima kasih buat mummy irrayyan ....

Tak tahu kenapa, bila terima kad raya, mesti akan ada satu perasaan.. Emm macam mana ek ank cakap.. Susah nak terangkan. Tapi, sayu pun ada jugak. Mulalah teringat zaman kegemilangan dulu-dulu. Gemilanglah sangat kan. hihihi... 



22 comments:

  1. bila dapat kad raya nie teringat zaman sekolah dulu.. meriah dengan berbalas kad raya.. =D

    ReplyDelete
  2. yeay dah dapat kad rayanya...hehee

    ReplyDelete
  3. ada la jugak dpt kad raya..tahun ni akak xde dapat pun..hehehehe

    ReplyDelete
  4. seronok kumpul kad raya..suka ^_^

    ReplyDelete
  5. blh dikira dgn jari brape kad raya yui dpt thun ni..hihihi

    ReplyDelete
  6. syok kan dapat kad raya..terkenang zaman sekolah

    ReplyDelete
  7. wah...cantik kad rayer...nak jugak...kikiki

    ReplyDelete
  8. betul tue...Cik Nur setuju...beza rasanya dapat kad dengan ucapan kat phone je kan..hihi..

    ReplyDelete
  9. wahhhh untung la dpt kad raya...

    ReplyDelete
  10. dah lama tak dapat kad raya..memberi pon tidak..

    ReplyDelete
  11. yeay dpt juga.ciksu xda pon. hihihi..

    ReplyDelete
  12. kad raya ni penuh sentimental value kan..

    ReplyDelete
  13. ha'a, dulu excited sangatttt bila dapat kad raya. siap cek kat mailbox lagi kot-kot la ada x kad raya. wee

    ReplyDelete
  14. oh. lawa kad raya mommy irra bagi. ^^

    ReplyDelete
  15. Rajin bloggers yang kirim2 kad raya ni.
    Semoga ukhuwwah fillah kekal sampai bila2.

    ReplyDelete
  16. kan ros..bile dpt kad wujud prasaan yg xleh nk gmbrkan

    ReplyDelete