PEANUT CANDY


Pernah makan tak peanut candy ni?.. Saya beli dari kawan jugak. Sekali dengan buah aprikot kering tu.. 1 kg, RM25.. Memang tak pernah rasa sebelum ni.. Ada kawan yang suka sangat makan peanut candy ni. Tu yang try beli. Dalam dia kacang.. Ala, kacang tumbuk tu.. Ok lah bagi saya kalau nak makan sekali sekala,. Tekak saya rasa macam manis pula. Tu yang tak boleh makan banyak tu.. Peanut candy ni dari Arab ke?.. Sebab orang yang jual kurma, kismis dan seangkatan dengannya, mesti jual peanut candy ni.. 





Saya saja beli banyak.. Nanti raya, boleh bagi budak-budak datang beraya  kan :)



Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
13 July 2014 at 09:46 ×

Akak antara yg suka peanut candy...tp x la if nk buat raya....mhl kot...mkn sendiri should be ok

Balas
avatar
admin
15 July 2014 at 14:45 ×

Adik saya suka makan yang ni. Mak ayah pun kadang2 suka makan (semalam lepas buka puasa entah berapa banyak entah dyorang makan ni. Hahah)

Balas
avatar
admin
15 July 2014 at 15:44 ×

Waa.. nak satu :D xD

Balas
avatar
admin
15 July 2014 at 16:50 ×

rasa mcm pernah makan la.
mk sedara bwa balik dr mekah hri tu.

Balas
avatar
admin
16 July 2014 at 10:58 ×

Saya budak-budak lagi..nak jugak peanut candy tu boleh?hiks.. :D

Balas
avatar
admin
16 July 2014 at 13:13 ×

Saya suka sangat candy ni. Tak pernah jumpa kat pasaraya. Dapat masa kenduri slalunye..

Balas
avatar
admin
17 July 2014 at 05:08 ×

saya suka.. best sgt... (y)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment