PEANUT CANDY - INILAH REALITI

Tuesday, 15 July 2014

PEANUT CANDY


Pernah makan tak peanut candy ni?.. Saya beli dari kawan jugak. Sekali dengan buah aprikot kering tu.. 1 kg, RM25.. Memang tak pernah rasa sebelum ni.. Ada kawan yang suka sangat makan peanut candy ni. Tu yang try beli. Dalam dia kacang.. Ala, kacang tumbuk tu.. Ok lah bagi saya kalau nak makan sekali sekala,. Tekak saya rasa macam manis pula. Tu yang tak boleh makan banyak tu.. Peanut candy ni dari Arab ke?.. Sebab orang yang jual kurma, kismis dan seangkatan dengannya, mesti jual peanut candy ni.. 





Saya saja beli banyak.. Nanti raya, boleh bagi budak-budak datang beraya  kan :)



8 comments:

  1. Akak antara yg suka peanut candy...tp x la if nk buat raya....mhl kot...mkn sendiri should be ok

    ReplyDelete
  2. Adik saya suka makan yang ni. Mak ayah pun kadang2 suka makan (semalam lepas buka puasa entah berapa banyak entah dyorang makan ni. Hahah)

    ReplyDelete
  3. rasa mcm pernah makan la.
    mk sedara bwa balik dr mekah hri tu.

    ReplyDelete
  4. Saya budak-budak lagi..nak jugak peanut candy tu boleh?hiks.. :D

    ReplyDelete
  5. Saya suka sangat candy ni. Tak pernah jumpa kat pasaraya. Dapat masa kenduri slalunye..

    ReplyDelete