PENGOMEN SETIA JUN 2014


Macam biasa kalau sampai awal bulan, saya aka buat entry berkenaan pencapaian blog sekitar bulan sebelumnya. So, entry kali ni nak cerita berkenaan Pengomen Setia di blog saya sepanjang Jun 2014. Inilah mereka yang tersenarai :




Terima kasih semua :) Macam biasa, saya akan letakkan mereka yang tersenarai dalam carta bloglist saya. 

Terima kasih buat smeua yang sudi berkunjung ke blog.. Sama ada yang meninggalkan jejak mahupun 'silent reader' :)




Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
1 July 2014 at 14:18 ×

alhamdulillah.

*ros, ciksu mmg tak tumis. cik abe tak nak kuah tu berminyak nnti.huhu. kalau buat sambal mcm biasa tu kan ,biasa tumis, berminyak.cik abe ciksu anti minyak.huahua.

buat mcm tu hbs dikaut kuahnya. so, ikut selera cik abe ciksu sambal tu..
trpulang pd selera memasing..

Balas
avatar
admin
1 July 2014 at 14:27 ×

tahniah kpd mereka..;)

Balas
avatar
admin
1 July 2014 at 14:49 ×

Baru komen sikit..no.4.
Xsempat..
Insyaallah nanti akan perhebatkan lagi mengomen.

Balas
avatar
admin
1 July 2014 at 15:09 ×

ada nama jugak..yeayyy!!!

Balas
avatar
admin
1 July 2014 at 21:20 ×

tak sangka komen2 gitu2 pon ada masuk dalam carta ni.. tq yunk

Balas
avatar
admin
4 July 2014 at 20:14 ×

Alhamdulillah..tak sangka akak pling tgi komen...sbb jrg dpt no 1..hahaha

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment