Upacara Pembukaan Sukan Komanwel 2014 Glasgow - INILAH REALITI

Thursday, 24 July 2014

Upacara Pembukaan Sukan Komanwel 2014 Glasgow


Tadi, tengok gambar ni di FB Astro Arena.. Hati ni terusik bila bendera kita dikibarkan separuh tiang.. Ada atlet kita yang mengenakan pakaian Krew Penerbangan MAS.. Aduhai..sayu pula bila teringat kejadian MH17.. Saya sertakan gambarnya sekali yer.

SUMBER : FB ASTRO ARENA

Dulu, saya ni memang peminat sukan tau. Setiap kali ada temasya Sukan Olimpik, Sukan Komanwel, Sukan SEA, SUKMA, mesti duduk depan tv. Tengok siaran langsung.. Tengok ulangan... Tapi, sekarang ni dah tak dapat tengok.. Masa membataskan.. Tuntutan kerja... Hanya sempat mengetahui keputusan je lah.. Cuma kalau ada acara-acara yang kebetulan pada waktu saya terluang, dapatlah tengok :)

Rindu memori dulu...




7 comments:

  1. tu la, segak2 dan cntik2 smua atlet kita pakai baju tradisional, tak kira bangsa mahupun agama. :) ternampak chong wei feng pakai songkok haha comelll

    ReplyDelete
  2. sayu je bila teringat tentang MH17..cmanelah keluarga diorang hadapi.semoga diorang terus kuatkan hati

    ReplyDelete
  3. Semoga atlet negara kita bawak pulang byk pingat emas.. =D

    ReplyDelete
  4. ciksu lg la skrg apa p on tak tgk.astro buat hal la pulak.dh seminggu dah .bila call asyik dok suruh stndby .rasa grrrrr j

    ReplyDelete
  5. ala, xnmpk live pla olimpik ni, tp ada nmpk kat FB ari tu dorg berarak guna baju pramugari MAS kan..

    ReplyDelete
  6. terharu kan tp de yg x alert ckp pramugari pramugara mas take part dlm perarakan..adoii

    ReplyDelete