WORDLESS WEDNESDAY #57: ALPAKAH KITA?





Perkongsian dari Saudara Omar Suleiman
-No, Im not saying watching the World Cup is wrong, but do pay closer attention to the World. #SaveGaza-


Pray For Gaza




Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
9 July 2014 at 13:06 ×

sedih dan ada terlihat gambar pengeboman semalam di GAZA di Twitter...

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 13:22 ×

aah la. fifa ni macam mengalih perhatian dr gaza T_T

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 13:22 ×

SEmoga Allah ringankan penderitaan umat Islam di Gaza, syria dan seluruh dunia..aamiiiin

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 13:23 ×

sama sama kita doakann
*ros, sambal kicap x buat pon.
ikut hati nak buat sambal merah mcm kedah tp tu la, nk kena guna kuali bagai.. renyah la dgn air tak da ni. tauhu pon tak goreng..

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 13:30 ×

Memang benar pun rose

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 13:35 ×

betul..sy setuju. Ramai org dok sebok pasal Wc tu.

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 15:17 ×

zionis memang licik
dia tindas rakyat palestine
di waktu ini..
tapi rakyat palestine tak kan pernah gentar..
doa kita bersama mereka sentiasa
insha Allah

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 16:14 ×

salam ros..
huhu..cma pun tgk jgk pagi tadi..
tp tak pernah lupa mendoakan mereka yg dianiaya kat sana,,'
allahhu..allah selamatkan gaza..

Balas
avatar
admin
9 July 2014 at 21:22 ×

deep, mereka takut kita bdoa dibulan ramdhan ni (penuh berkat n doa termakbul) so dorang buat piala dunia dlm bulan ramadhan snng nak kaburi..n lancarkan srngn udara smoga Allah melindung GAZA..amin

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment